Nyrenoverad, skulle va kul med ett omdöme...

AcidRaven12

Shit Happens
Gick med
20 May 2007
Hoj
Yamaha R1
Nyrenoverad, skulle va kul med ett omdöme... F****, nu är den stulen... trött ja blir

Har renoverat en röd/vit R1:a -00, I know f.d röd/vit :) skulle va kul med någon kommentar...
Den blev utsatt för skadegörelse förra säsongen....:mad: och behövde lite glasfiber, spackel och en jävla massa tid. Men den hann bli färdig innan säsongen iaf...

Bifogat

• hoj2.JPG
    hoj2.JPG
    128.5 KB · Visningar: 251
  • hoj1.JPG
    hoj1.JPG
    128.5 KB · Visningar: 214
  • hoj3.JPG
    hoj3.JPG
    128.7 KB · Visningar: 210
Last edited:
Vilken märklig röd/vit ton du har hittat?!? :va

Allvarligt talat ser det ut som en välskött Retta! :tummenupp

Den var kanske röd/vit och nu omlackad....med tanke på att den blivit utsatt för skadegörelse....

Snygg färg nu iallafall....den ser väldigt välskött ut...:tummenupp

Den ser fin ut!
Ta några bilder i solsken så att man kan se kulörerna riktigt, lite knepigt att se hur den egentligen ser ut.

Satan vad retsamt, har du funnit hojen en? skule de vart jag skule jag monterat på ett gps larm som sänder i väg ett sms till mig om den förflyttas,o hinner hiojen försvinna innan man hinner komma så kan gps systemet berätta var hoijen e någon stanns :)

Nope

Har inte hittat den, enda spåret som fanns var en kofot som låg där hojen stod. Polisen vill att jag lämnar den på stationen som har öppet tis-ons mellan 9-12... Skrattretande, nej ut på motorvägen och stoppa dom som ligger mellan 5-10 km för fort. Där löser vi brott, blir så jävla trött.... Jag säger bara, suck!!!:huvet :huvet

Hoppas

Hoppas den kommer igen, och totalt jävla kvaddad med en totalt invalidiserad ångerfull mupp... Säkert en moppe åkare som tagit den, undrar om han vet vad som väntar när han drar på gasen... Vad som händer runt 7000rpm och uppåt

Hoppas den kommer igen, och totalt jävla kvaddad med en totalt invalidiserad ångerfull mupp... Säkert en moppe åkare som tagit den, undrar om han vet vad som väntar när han drar på gasen... Vad som händer runt 7000rpm och uppåt

Fy fan va surt att höra. Man kan ju alltid hoppas att du får tillbaka den, eller får en ny på försäkring även om självrisken är skit att betala.

Har renoverat en röd/vit R1:a -00, I know f.d röd/vit :) skulle va kul med någon kommentar...
Den blev utsatt för skadegörelse förra säsongen....:mad: och behövde lite glasfiber, spackel och en jävla massa tid. Men den hann bli färdig innan säsongen iaf...

Den ser Fräsch ut! :) *tittar lite avundsjukt*

Lycka till och kör "försiktigt" och med hjärnan, kommande säsong.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT