Nymålat studenttips...

Foss

Ny medlem
Gick med
24 Jun 2005
Hoj
DR 800 -91 (till salu)
Var på Lelles och fyndade ett Halvarsson-ställ för en tuling, tänkte ha det när jag övningkörde och sedan skaffa ett nytt. Nu är övningkörningen klar och lappen ligger tryggt i portmonän. Tyvärr så är det det enda som ligger där, hojkort, Goretexställ och hoj plus däckbyte vart lite dyrare än jag trott :3freak Eftersom jag vill ha ett skinnställ också så tänkte jag på inrådan av en god vän prova att måla över den otroligt fula och skrikiga självlysande kulören på stället. Drog till skomakaren och shoppade lite läderfärg och nu har jag satt moder på att måla lite. Väntar med spänd förväntan på resultatet. Kan dra in en bild när det är klart om det är någon som vill se resultatet av mitt "student-tips" :)

Foss skrev:
nu har jag satt moder på att måla lite.

:3freak

Skulle jag be lilla mamsen att måla mina skinnkläder, så skulle hon be mig att stoppa upp dem någonstans där solen inte lyser...

Skulle nästan kunna tro att du vore åttiotalist, men -79 är väl tillräkligt nära... :hihi

Du har ingen före och efterbild att visa?

NoPinky skrev:

Skulle jag be lilla mamsen att måla mina skinnkläder, så skulle hon be mig att stoppa upp dem någonstans där solen inte lyser...

Skulle nästan kunna tro att du vore åttiotalist, men -79 är väl tillräkligt nära... :hihi

nått fel med att vara född på åttitalet..? :fatta!
(nu höll jag på att falla ner i det otroligt fåniga kettingträsket)

å min morsa hade nog reagerat som din

Jag kan fixxa efterbilder iaf... men nu kom jag på att byxxorna är ju fortfarande "före", kan fota dom så kan jag styra upp lite "före o efter". Jag var iväg och kikade på jackan nu, ser inte alls så dumt ut tyckte jag... Iofs så är inte jag så jättenoga heller och dessutom är det ju ett budgettips.

Jag skulle aldrig be morsan göra det, hon erbjöd sig när hos såg mig sitta o kladda. Hon håller på med handarbeten och sånt så hon vill väl ha något att knåpa med antar jag. Kan tillägga att hon kom ut och hjälpte mig byta bromsbelägg på hojen sedan! :) Eller hon kom väl med "goda" råd iallafall. Är era mammor intresserade av era cyklar också?

NoPinky skrev:

heimdal skrev:
nått fel med att vara född på åttitalet..? :fatta!
(nu höll jag på att falla ner i det otroligt fåniga kettingträsket)

å min morsa hade nog reagerat som din

Nej då.

Det kan säkert bli människor av "curling-generationen" också... :tummenupp

Är på jobbet nu(måste ju tyvärr vara där ibland också :huvet ) Men ska försöka styra så det finns bilder till kvällen... innan det är dags för onsdagspub.... :banana

Så där då... inte så jättebra men nånting att kika på så länge, återkommer med "efterbilder"...

Dom ljusgrå fälten har varit lika färgglada som brallorna....

Bifogat

• Byxa.jpg
    Byxa.jpg
    32.8 KB · Visningar: 180
  • jacka.jpg
    jacka.jpg
    30.2 KB · Visningar: 211
Ja det blir nog inte så tokigt... i värsta fall kan man ju täcka över det med en SH-tröja... tror jag ska ta å beställa en sån... eller måste man förtjäna en? :)

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...

Hojmys i Ugglans Park