Nylund inhopp i BoTT!

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Hoj
:)
Läste i en intervju med Andreas Nylund att han planerar att göra något inhopp i Nordic BoTT. Skoj som fasen :tummenupp . Bra för klassen :tummenupp .

Själv sitter man och vänder pengarna fram och tillbaka för att se om det kan bli en hel säsong :( .

Riktigt roliga att höra.
Allt slit för några år sedan börjar kännas som bra avkastning för klassen.:banana

/Peppe K

Nu låter du ju som rookiepojkarna. En förare gör ingen huvudklass.
Det är väl så att tillströmmningen på pappret är mycket god. Vi håppas att lågkonjukturen inte skördar för mycket från ERF och Nordic BoTT.

Det där med klassen var en reaktion på allt som skrivits om Nordic BoTT. Du har väl läst tidningen Highsider. Vem fick 2 sidor och vem fick dela en sida med SP?:tummenupp

är inte det samma utrymme som exempelvis 600 rookie,600,rookie 1000 mfl fick?
utan att konsulterat highsider så verkar det som att målet var att göra en tidning om topp 5 i varje klass och ett utförligare material om kunngaklassen pro.bott är en klass som tagit sig från bottenintresse till riktigt hyggligt förarmaterial vilket jag tror på sikt kommer att göra så att klassen får den uppmärksamhet som den förtjänar,fast hojarna saknar paralellmotor för att låta trevligt:)

om hojen stämmer med nylund så tror jag på riktigt bra resultat om inte nicco mfl ska slåss i samma klunga,då kan det bli tajt

utan att konsulterat highsider så verkar det som att målet var att göra en tidning om topp 5 i varje klass och ett utförligare material om kunngaklassen pro.bott är en klass som tagit sig från bottenintresse till riktigt hyggligt förarmaterial vilket jag tror på sikt kommer att göra så att klassen får den uppmärksamhet som den förtjänar,fast hojarna saknar paralellmotor för att låta trevligt:)

om hojen stämmer med nylund så tror jag på riktigt bra resultat om inte nicco mfl ska slåss i samma klunga,då kan det bli tajt

Fast Niko ska ju köra Honda i år, blir svårt att vara med i BoTT då:D

Ja ja, det var menat som en liten pik till ERF gänget i all vänlighet.

Sedan är Nordic Bott en klass som i modern tid går in på sitt 3:e år och hoppas på att kunna få något större startfält.

Angående ljudet så lämnar väl alla radfyror utom nya R1an en del att önska.

Så du i övrigt det tre sidiga reportaget om Nordic BoTT i Svenska Motorrad.

I övrigt så skäms inte varvrekorden i Nordic BoTT för sig.

Nyheter
Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti