Nylansering av teamet, hojen, och hemsidan...

Macke

Typiskt....
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CBR1000RR TKR
Nu drar säsonen äntligen igång på riktigt!!

Efter mycket hårt arbete med sponsorer, hojen, websidor, och allt möjligt så är det nu äntligen dags.

Idag kan vi stolt lansera den nya, snygga, hemsidelayouten. Personligen tycker jag den är grymt snygg, och är riktigt nöjd.
Jag vill rikta ett stort tack till Rickard Lövgren på Furillo för sitt hårda jobb, inte bara med sidan, utan hela den grafiska profil som han har tagit fram till teamet. Det inkluderar allt från bilder, foldrar, logotyper, till hela hemsidan.
Kolla in den nya sidan på www.mackegranstedt.com

Samtidigt har vi nu äntligen fått hojen helt klar också, och även den har fått sig en liten ansiktslyftning. Ny lack, och massor med nya sponsorloggor. Under bilder på nya hemsidan hittar ni bilder på hojen i färdigt skick. Även här vill jag rikta ett stort tack, denna gång till Patrik Borg på KE-Screen som hjälpt till med alla dekaler.

Men det roligaste av allt är väl att det är dags nu!
På onsdag förmiddag bär det av ner till Anderstorp, och SM premiären.
Konkurrensen kommer att vara stenhård i år då rekordmånga i våran klass har varit utomlands och tränat under våren. Så jag ligger lite efter så här i början på säsongen. Men vafan, tar man sig bara i mål så får man vara nöjd... :hihi

Till säsongen så ska jag även få nya, måttsydda skinnställ genom ett samarbete med www.jammracing.se. Tyvärr så har ställen inte hunnit komma till första tävlingen, så jag får köra med det gamla stället. Men dom nya kommer även dom bli grymt snygga.

Nu har vi även investerat i en gammal husvagn som vi ska dra efter bussen. Förhoppningsvis så ska vi sova lite skönare i den än på madrasser i skåpet som vi gjort tidigare. Vagnen är rätt gammal, men med lite (mcyket) jobb så kommer den att bli fräsch.

Vill passa på att tacka alla företag som ställt upp och stöttat mig och teamet i år. Det är verkligen roligt att så många vill vara med!

Riktigt snyggt upplägg, sidan andas racing utan att skriva racing på näsan.

Lycka till!

Snyggt jobbat!
Jag undrar bara om du har världens största händer med tanke på avståndet till bromshandtaget? Eller är det inte riktigt injusterat?

Gustav O skrev:
2112543 Snyggt jobbat!
Jag undrar bara om du har världens största händer med tanke på avståndet till bromshandtaget? Eller är det inte riktigt injusterat?

Ha ha ha... Ja, riktiga pianofingrar.... :rofl

Näe, jag har inte justerat det ännu...
Skulle sätta på en sån där "fjärrjusteringsmojäng" som jag köpt, men den passade inge vidare... Så det får bli manuellt...

Mkt snygg sajt :tummenupp
Saknar dock en gästbok.....men du får kanske för mkt "fanmail" då ;-)
Lycka till med säsongen.

Snyggt Macke!

Hoppas du får en sjysst säsong nu ... :tummenupp
Ses på A-torp på torsd... :banana

Åsa skrev:
2113304 Mkt snygg sajt :tummenupp
Saknar dock en gästbok.....men du får kanske för mkt "fanmail" då ;-)
Lycka till med säsongen.

Ha ha ha.... Snarare tvärt om... Lär väl bli rätt tomt där att döma av den jag hade på gamla sidan.. :hihi
Men jag tror att det kanske dyker upp nån så småningom... :tummenupp

fezt skrev:
2113319 Snyggt Macke!

Hoppas du får en sjysst säsong nu ... :tummenupp
Ses på A-torp på torsd... :banana

Thanx... :Bugar

Detsamma, hoppas verkligen det går bra för både dig och farsgubben. Ska bli riktigt kul att se hur det går för er....

Syns som sagt på A-torp.. Kanske redan på onsdag kväll! :tummenupp

*/ ?>
Nyheter
KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife

Efter att motorcyklar förbj...

BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich

Tysk precision möter äkta G...

Vinn en batteriladdare från CTEK

I samarbete med CTEK har vi...

Back