Nylagd asfalt på däcken - hjälp

Hmmm.. jag skällde nog rätt rejält på lilltösen... hon tog sina sparpengar och gick till affären och kom hem med pepparkakor åt mig "för man blir glad av pepparkakor" säger ungen o säger förlåt för hon tappade hjälmen... sen fick mamma be om förlåtelse för jag skrek så... :krama

Får prova att köra lite försiktigt i morgon då och hoppas det går bort.
Tack för alla svar.. känns ju lite lugnare när man får så många svar som säger att det går att köra bort kladdet. Själv såg jag slutet på säsongen närmade sig i sekundfart när jag planerat att ha flera månaders körning kvar... får ta en långtur i morgon efter jobbet o nöta däck då... men försiktigt, jag är inte bra på halt väglag så det blir en lugn tur. Tack igen som sagt var - nu känns det genast bättre :Bugar

Kika på däcket när du stannar utanför jobb. :) Beredd att sätta en biodejt på att det är borta då. :brynad
 
SPARAT dubbla pengarna OCH får en biodejt... sicken vinst... ska nog ta en wirre efter middagen då och fira en bra dag... från tårar och förbannelse till firande - sporthoj är skiten det :fyllisar
 
Jag skrev medvetet TJÄNAT eftersom det är ren förtjänst med pengar man inte behöver lägga ut, som man trott varit rökta..:tummenupp
 
Hmmm.. jag skällde nog rätt rejält på lilltösen... hon tog sina sparpengar och gick till affären och kom hem med pepparkakor åt mig "för man blir glad av pepparkakor" säger ungen o säger förlåt för hon tappade hjälmen... sen fick mamma be om förlåtelse för jag skrek så... :krama

:7peta:7peta
Inte skälla på de små.
Har aldrig du tappat en hjälm :7peta
Eller en hoj!:7peta:7peta:7peta:7peta
 
För att vara helt säker så skrotar du hojen och köper en ny.


Till Rockmorsan: Det är alltid bäst att fråga om man undrar något, +1 till dig med andra ord! :tummenupp
:hej

/e

(Skrotning avhandlas vid 3.21 i videon....)
 
Japp.. jag får en biodejt med Ulvhamne :tungan kört 1,6 mil med däcken och det är fortfarande lite asfalt kvar på däcken... men mycket av det är borta... var en glidarhoj som envisades ligga nära mig på väg till jobbet i morse... ja ja det blev nog lite asfaltstänk på kromsläden men där fick han för att ligga så nära mig o sniffa mig i rumpan...

det blir nog bra med några mil till på däcken :)
 
Japp.. jag får en biodejt med Ulvhamne :tungan kört 1,6 mil med däcken och det är fortfarande lite asfalt kvar på däcken... men mycket av det är borta... var en glidarhoj som envisades ligga nära mig på väg till jobbet i morse... ja ja det blev nog lite asfaltstänk på kromsläden men där fick han för att ligga så nära mig o sniffa mig i rumpan...

det blir nog bra med några mil till på däcken :)


Ja, det var väl ett bra vad? :D Nu får jag gå på dejt med dig med! :brynad
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top