Nylackade kåpor !

TokJohan

Medlem
Gick med
15 Jul 2003
Ort
SOLNA
Hoj
290 hk...Fast på 4 hjul
Tjenis !
Fick igår tillbaka mina kåpor från lackeraren :yoparty
fan vad glad jag är att jag inte gjorde det själv = grymt resultat !
Men kåporna är fulla med tygdamm efter transporten, så till frågan !
Hur får jag bort dammet på bästa sätt ? skölja med vatten, dammvippa tryckluft m,m

Nu måste det bli VÅR snart ! :gnissla


// TOK :fyllisar
 
TokJohan skrev:
Tjenis !
Fick igår tillbaka mina kåpor från lackeraren :yoparty
fan vad glad jag är att jag inte gjorde det själv = grymt resultat !
Men kåporna är fulla med tygdamm efter transporten, så till frågan !
Hur får jag bort dammet på bästa sätt ? skölja med vatten, dammvippa tryckluft m,m

Nu måste det bli VÅR snart ! :gnissla


// TOK :fyllisar

grattis !!

hur mycke fick du lägga ut för en komplett lack av kåpsetet?.. jag har oxå ett set orignalkåpor som behöver lackas!
// chille
 
Chille skrev:
grattis !!

hur mycke fick du lägga ut för en komplett lack av kåpsetet?.. jag har oxå ett set orignalkåpor som behöver lackas!
// chille


Jag känner en kille som har en arbetspolare som är lackerare !
Han tog 2000 spänn för allt då fick han även göra om lite grundarbete där jag hade slarvat(satt å slipa i 2 veckor typ) 1500 var grundpriset
Färgen är svart (som jag tror han tar gratis) vet inte vad han tar om man ska ha annan färg !
Men priset är svårt att slå (självklart är det inte på papper) :gnissla



// TOK :fyllisar
 
Nu sitter grejerna på plats :hoppa ......ska ut å ta ett par bilder !!

men som vanligt blir det några skruvar över :va


VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR VÅR



// TOK :fyllisar
 
jag letar efter kåpor till min cbr och undrar var man ska köpa sånt billigt är det nån som har en anning om det
 
TokJohan skrev:
Tjenis !
Fick igår tillbaka mina kåpor från lackeraren :yoparty
fan vad glad jag är att jag inte gjorde det själv = grymt resultat !
Men kåporna är fulla med tygdamm efter transporten, så till frågan !
Hur får jag bort dammet på bästa sätt ? skölja med vatten, dammvippa tryckluft m,m

Nu måste det bli VÅR snart ! :gnissla


// TOK :fyllisar
Om det är riktigt gjort så ska du knappast behöva vara rädd för att förstöra lacken bara genom att tvätta rent lite damm.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top