Nylackad Mille

SComfort

Medlem
Gick med
29 Jul 2003
Hoj
Kawasaki ZZR1400
Så, äntligen hopskruvad efter lackering. Då denna bild togs så hade jag just klivit av hojen efter den första riktiga körning på ca 30 mil. Ljuset är väl inte det bästa då det hann bli kväll innan jag kom hem, samt att den är lite skitig. Men men...

Bifogat

• aprilia5.jpg
    aprilia5.jpg
    119.2 KB · Visningar: 675
SComfort skrev:
Så, äntligen hopskruvad efter lackering. Då denna bild togs så hade jag just klivit av hojen efter den första riktiga körning på ca 30 mil. Ljuset är väl inte det bästa då det hann bli kväll innan jag kom hem, samt att den är lite skitig. Men men...

vacker!

Snyggt :tummenupp

Samma färgsättning som min. Skulle nog inte mailat "färdig-bilden" till dig :rolleyes:

Ha det!

Verkligen snygg!!
Bor du i Umeå? Om det är så så kan vi ju ut och mullra i hop!!

Magnus skrev:
Snyggt :tummenupp

Samma färgsättning som min. Skulle nog inte mailat "färdig-bilden" till dig :rolleyes:

Ha det!

Haha.. Men det hade nog ingen betydelse, färgsättningen på min hoj var spikad redan innan jag tillverkade dina dekaler.
Men har du inte lagt ut nån bild på hojen din på forumet, eller har jag missat den? Den är ju värd en egen tråd ju!!! :tummenupp

Vee-twn skrev:
Verkligen snygg!!
Bor du i Umeå? Om det är så så kan vi ju ut och mullra i hop!!

Nix, inte i Umeå, utan 10 mil ifrån. Rakt in i Lappland. Men det är väl inte omöjligt att vi träffas i sommar, brukar vara en del i Umeå. Nu då du vet hur min hoj ser ut så får du hålla ögonen öppna. :D

är du nere i Umeå så måste du ju komma förbi på klubben om det passar för en kopp kaffe kanske? Så vi riktigt får ta en titt på hojjen din.. V-twinnar är alltid skoj att titta på :)

UUUHhhhhhh ojdå.. fan va underbart det är med hojjar som inte går på dussinet som rettor å sånna.. :tummenupp önskar jag haft en egen mille... dom e för vackta :kär

Grusbuse skrev:
är du nere i Umeå så måste du ju komma förbi på klubben om det passar för en kopp kaffe kanske? Så vi riktigt får ta en titt på hojjen din.. V-twinnar är alltid skoj att titta på :)

Tack för inbjudan! Jag får nog göra det, kaffe bland likasinnade smakar alltid bra. :tummenupp Ni håller väl till däruppe på Ålidhem nånstans...
Och V-twinnar är bara lite roliga att titta på om man jämför med hur det är att lyssna på, och köra dom.

SComfort skrev:
Riktigt jävle snyggt :yoparty

Älskar Millen :) Och att den fått en ordentligt gjord omlackering gör bara saken bättre :rock

*/ ?>
Nyheter
Förarkurser på Nürburgring

Nu är datumen för båda föra...

Brembo presenterar TrackTribe

Brembo presenterar TrackTri...

21/12 är sista dagen beställning av Katalogen 2026

Stora Motorcykelkatalogen 2...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Gotland Ring Bike Week 2026, spara pengar med early bird erbjudande!

Packa hojen, damma av hjälm...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Ny Retro Ducati till 100-årsjubileumet?

Rykten om nya klassiska Duc...

Äntligen!

Om du, som jag, ständigt åk...

Missa inte förköpstävlingen

Jul närmar sig och även om ...

Sista chansen!

Nu är vi inne på sluttampen...

Back