nylackad CBR

kungko skrev:
tigerköret vart lite för mycke men flamesen är ju...har redan kollat mässan men det va fullt...så tyvärr får du fortsätta beskåda skönheten på kort... :arsele

vaddå för mycke?? det va ju skitsnyggt ju!! :tungan men ok flamesen va ju inte så tokigt heller!! men ja tycker fortfarande du ska köra på tigerränder! :yoparty

jonathan...du att det va en tanke som ja sugit på men ja palla inte göra det...men skulle vart skitsnyggt men nu blir det lite enkla dekaler bara reklamgubben får tummen ur....

Skoj med en hoj som är annorlunda, själv blev jag inte supersugen på att börja kleta rosa på min men jag beundrar initiativet,

It´s an eye catcher...

kungko skrev:
jonathan...du att det va en tanke som ja sugit på men ja palla inte göra det...men skulle vart skitsnyggt men nu blir det lite enkla dekaler bara reklamgubben får tummen ur....

Hehe, okey.

Men fränt blev det iaf!

Nu lär alla småflickor som nyss fått pubishår stå på kö när du poserar vid den lokala korvmojjen :hihi

jo syns gör den å det va lite meningen... :) å för småbrudarna är ja ju rena :tomten ...å paket kan dom allt få....HAHA

kungko skrev:
jo syns gör den å det va lite meningen... :) å för småbrudarna är ja ju rena :tomten ...å paket kan dom allt få....HAHA

Ta det lugnt med småflickorna nu :rofl

Blir de för många så är det bara skicka några till mig :D

HAHA fan så vettigt det skulle vart...ska spåna på den över en platta bärs å loop troop ikväll...återkommer om fluffet i möra....

Dom svarta tigerränderna är ju riktigt feta. Keolt!!! :tummenupp
Flames är fjolligt...

Det är du och ullis nu då,, snyggt, njae :gnissla

tjooo..ja superr å försöker koma på nåt vettigt men det gåer fan inte,,,,,men va gör ni själv a då? :7peta

som sagt en honda cbtjej.... men hur ska du nu kunna sälja den???
fast allt är ju roligare än svarta eller blå hojar... :tomten

Som jag sa tidigare., och nu Corben Dallas: Tigerränderna....

Annars Kungko, med tanke på att det är en Honda (detta smärtar) men du skulle vara SÅ KUNG!! om du lackade dit vita reliefer av "My little pony" :tummenupp

Se här hur den gör sig mot den Cerisa (tack Betsy!) bakgrunden!! En "One-off"

Bifogat

• luncheonnapkinslarge.jpg
    luncheonnapkinslarge.jpg
    42.9 KB · Visningar: 39
Last edited:
Ahh den där bilden ska det lekas med :yoparty

Dr.Bike skrev:
Som jag sa tidigare., och nu Corben Dallas: Tigerränderna....

Annars Kungko, med tanke på att det är en Honda (detta smärtar) men du skulle vara SÅ KUNG!! om du lackade dit vita reliefer av "My little pony" :tummenupp

Se här hur den gör sig mot den Cerisa (tack Betsy!) bakgrunden!! En "One-off"

asså det ska va my little pony i år...ja hade det på känn att dom små söta pollarna skulle bli hippa igen....då så ner tilll jobbet å klistra lite.... :rofl

barbie ringde :7peta hon ville ha tillbaks sin hoj :skrattaåt :rofl

jag var bara tvungen lite :pannkyss

Härligt coolt anorlunda.. MEN inte speciellt snyggt.. men som fler har sagt innan: den syns... så gör inga dumheter med den hojen, det går inte att skylla på någon annan...

citat: du har en skön stil grabben..

Nyheter
Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...

Harley-Davidson och MotoGP lanserar Harley-Davidson Bagger World Cup

Harley-Davidson och MotoGP ...

BMW Motorrad International GS Trophy 2026 körs i Rumänien

Platsen för BMW Motorrad In...