Nykommling i gänget!

mxnissen

Ny medlem
Gick med
16 Sep 2009
Hoj
cbr 954 2003?
Ja nu sitter man här på SH och undrar hur fasen man kunde bli medlem här (fanns ju inga tankar på hoj får någon månad sen).

Jag är en kille på 21 unga år som bor i SKÅNE. :tummenupp
Jag har kört cross sen jag var 10 år, ska till våren köpa tung mc !!

Teorin avklarad, och nästa vecka väntar uppkörning med endast en körlektion i bakfickan! :yoparty

Tjenixen,

Känner mig som nyförlöst inom detta område. Går i tankarna om att börja köra bana, har skrivit in mig på vv, thats it. Kollar lite hojar, sneglar mest på Yamaha R6, och då kommer frågan, ska man lägga ner 50000 eller ska man chansa på en lite äldre oreggad banhoj för runt 20000? Har dock inte lust eller kunskap att tillbringa mer tid i garaget än på banan.

Tacksam för tips och inlägg

För ett tag sen var jag rätt inne på en liter hoj, men nu e jag rätt sugen på att testa 600cc ett år sen ser man vad man tycker. Eller vad tycker ni?

Välkommen o lycka till med kortet. En lektion låter väldigt lite även om man klarar kortet på det. Man får många tips i körskolan som man tar sej med ut i trafiken sen. Själv tog jag 6 lektioner.

Välkommen o lycka till med kortet. En lektion låter väldigt lite även om man klarar kortet på det. Man får många tips i körskolan som man tar sej med ut i trafiken sen. Själv tog jag 6 lektioner.

Ja jag håller med dig, en lektion är lite. Var meningen att jag skulle köra upp til våren egentligen, men nu var det en avbokning så jag fick tid nästa vecka. Så jag har inte mycket val :)

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT