Nykläckt!!!

Plåtslagarn

Regn är vått!
Gick med
28 Jul 2005
Ort
Väröbacka
Hoj
No hoj just nu...
Hej alla möjliga och omöjliga!
Så har det då hänt....efter 10år!!! utan hoj. Återfallsabstinensen har slagit till med full kraft!! Kommer att grensla en Husaberg-05 eller 660-04 inom kort.
(Det pågår en kamp mellan hjärta och plånbok om hojval ännu) :va :gnissla
 
Plåtslagarn skrev:
Hej alla möjliga och omöjliga!
Så har det då hänt....efter 10år!!! utan hoj. Återfallsabstinensen har slagit till med full kraft!! Kommer att grensla en Husaberg-05 eller 660-04 inom kort.
(Det pågår en kamp mellan hjärta och plånbok om hojval ännu) :va :gnissla
Husa om du vill ha riktigt kul! Ktm om du är lat!
 
skulle nog själv tagit 660 då den känns mera driftsäker

den tjocka hammaren med det korta skaftet
så beskreven en kund din avatar när vi hadde glömt den på ett jobb

( är själv plåt nisse )
 
Plåtslagarn skrev:
Hej alla möjliga och omöjliga!
Så har det då hänt....efter 10år!!! utan hoj. Återfallsabstinensen har slagit till med full kraft!! Kommer att grensla en Husaberg-05 eller 660-04 inom kort.
(Det pågår en kamp mellan hjärta och plånbok om hojval ännu) :va :gnissla

Ja ja jag vet hur det känns, jag var utan båge i 13 år, hade en Kawa förut men den här gången blev det Honda.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top