Nyköping

Någon som ska ut idag? Kan hela dagen och mitt nummer hittar ni ifall ni vill.

Någon som är händig som skulle kunna tänka sig att komma förbi hemma hos mig och hjälpa mig med lite monteringsråd. Försöker montera min nya undertail men det går lite sådär.

Någon som ska åka en bit på Mälaren runt? Jag funderar på att dra vid 0930 från Nyköping till starten i Solna, hänga med till Eskilstuna för officiellt stop vid Motorbanan Gröndal. Hänga där en stund för att sedan åka hemåt.

Någon som är händig som skulle kunna tänka sig att komma förbi hemma hos mig och hjälpa mig med lite monteringsråd. Försöker montera min nya undertail men det går lite sådär.

Oj, symd att jag var ute på skroten då, annars hade jag gärna hjälpt dig, hur gick det då,fick du dit den till slut eller behöver du fortfarande hjälp? =)

Oj, symd att jag var ute på skroten då, annars hade jag gärna hjälpt dig, hur gick det då,fick du dit den till slut eller behöver du fortfarande hjälp? =)

Fick ordning på den tillslut. Teo kom och hjälpte mig i några timmar, helt klart enklare med två par händer. Snyggt blev det i alla fall men jag måste kanske fixa en annan lösning för regskylten.

Fick ordning på den tillslut. Teo kom och hjälpte mig i några timmar, helt klart enklare med två par händer. Snyggt blev det i alla fall men jag måste kanske fixa en annan lösning för regskylten.

Skit i o sätt fast den, den åker ju bara bort i alla fall.. :tungan

Om vädret blir som SMHI har gissat så blir det en skaplig runda i morgon söndag.
Samling 11:00 vid ST1.

Blir det runda hela dan??

Om vädret blir som SMHI har gissat så blir det en skaplig runda i morgon söndag.
Samling 11:00 vid ST1.

Hoppas ni har fått lite skön åkning idag. Skulle gärna ha hakat på men kunde inte idag. Nu blir man borta en vecka för imorgon åker vi till Barcelona, woho!

Ska vi försöka få ihop en samåkning imorgon, onsdag. Enligt yr.no ser det ut att bli ok väder.
Samling på St1 kl 17. Vilka är med? Fyll på listan nedan.

# Freddaz

Ska vi försöka få ihop en samåkning imorgon, onsdag. Enligt yr.no ser det ut att bli ok väder.
Samling på St1 kl 17. Vilka är med? Fyll på listan nedan.

# Freddaz
#Grahn (90% chans/risk att jag kommer, meddelar definitivt besked imorgon)

Nu regnar det här i Kolmården med...
Ska vi känna oss besegrade av regnet och satsa på en annan dag istället

Last edited:
ja vi får göra det, det regnar på skapligt här fortfarande :mad:

Men men.. det blir en annan dag som sagt, Ha det gött!

Back