Nyköping

Fått skylten än? =)

Jajamen skylten kom igår. Och dessutom fick jag sluta tidigt från jobbet så nu ska jag äta lite sushi och ta det lugnt för imorgon blir det SMC kurs på Sviesta!

Tjena det var inte batteriet som var felet. Den laddar inget längre så laddregulatorn
måste ha pajat. Får leta upp en ny och byta. Vet i fan hur svårt det är men det märker
man väl. Ha det så kul i morgon på sviesta banan ni som ska dit.

Någon som är sugen på att ut o åka i eftermiddag/kväll, eller bara ta en fika på Hällen.
Jobbar dock fram till 15:00.

Någon som är sugen på att ut o åka i eftermiddag/kväll, eller bara ta en fika på Hällen.
Jobbar dock fram till 15:00.

Om hällen är Oskarshäll så är jag på. Måste dock vara tillbaka i stan tills 1830.

Jag och mr Ninja tänkte ta en tur i eftermiddag, runt 13.00.

Vilka ska med? :)

Är sjukt sugen men har fått muskelkramper i ryggen, så det får bli ryggläge idag. :( Känningarna kom redan igår morse men har blivit värre under natten.

Vad sägs om en träff snart o kolla på lite bilder?? :)

Härligt Uffe. Tiden är dock ändrad till 13.30 ca. :D

Mattias, hoppas det löser sig med ryggen. Inta soffläge ett par dagar =)

Blev en liten film i alla fall.

[YOUTUBE-ID]sqqMeC8eMUw[/YOUTUBE-ID]

Blev en liten film i alla fall.

Snyggt jobbat... På't direkt bara =)

---

Någon som ska ut under kvällen imorgon onsdag? Vädret tycks bli okej. :yoparty

Edit: Kan som det ser ut nu bara åka efter 17/18-snåret som det ser ut nu. Måste fixa min koppling innan jag kan ge mig ut på vägarna.

Last edited:
tänkte posta in min nya leksak :tungan fick bli en sån istället för crossen jag hade. sjuuukt rolig på grusvägar vilket det finns väldigt gott om här ute i skogen, och nästan lika tråkig på asfalt iofs. summa summarum: 4 av 5 sporthojar.

nån annan i takterna som kör fyrhjuling?

Bifogat

• fyrhjuling.jpg
    fyrhjuling.jpg
    113.4 KB · Visningar: 34
tänkte posta in min nya leksak :tungan fick bli en sån istället för crossen jag hade. sjuuukt rolig på grusvägar vilket det finns väldigt gott om här ute i skogen, och nästan lika tråkig på asfalt iofs. summa summarum: 4 av 5 sporthojar.

nån annan i takterna som kör fyrhjuling?

Trevlig liten leksak du har skaffat där. Känner till några här i Nyköping som glider runt på fyra hjul om du vill ha några att åka med.

Back