Nyköping

Jag tänkte försöka ta mig till honda södertälje och provköra nåt, man har chans o vinna en valfri hoj om man har en bra slogan. =)

denna tråd hade jag missat. Vore kul att åka någon gång! :tummenupp

ok, här är i okle är det blå himmel iaf. =D
Verkar bli i morrn eftermiddag istället.

Varning "Rejmyre ring"

VARNING VARNING!

Fullt med grus och sand på "Rejmyre ring" så ta det lugnt om ni åker den vägen.

Drog en sväng på em till Mörkö, Vagnhärad o sedan mot Nyköping. Regnade nåt jävulskt i typ 400 m vid Bogsta kyrka. Forsade. Nytvättad cykel och jag trodde jag skulle klara mig hem. Men icke. Väl hemma höll jag på att köra över grannens hund - kom farande rakt ut från trädgården - den hade rymt. Klarade kräket med några cm tillgodo. Nytvättad igen.

VARNING VARNING!

Fullt med grus och sand på "Rejmyre ring" så ta det lugnt om ni åker den vägen.

Hur går den svängen? Vore intressant att prova, efter ett par jäkla skyfall så vägen är ren vill säga. :)

Hur går den svängen? Vore intressant att prova, efter ett par jäkla skyfall så vägen är ren vill säga. :)

Någon som ska ner till Mc montörerna på lördag och kolla, funderar på det själv, har aldrig själv varit där. Är tydligen öppethus med provkörning.

Last edited:
Last edited:
Någon som ska ner till Mc montörerna på lördag och kolla, funderar på det själv, har aldrig själv varit där. Är tydligen öppethus med provkörning.

Jag kanske åker dit en sväng, åker från Kolmården med du kan ju alltid möta upp mig vid Oskarshäll så kan vi göra sällskap dit.

Jag PM:ar mitt nr så skicka ett sms om/när du åker så ser vi vart jag är och vad det är för väder.

Var ligger Mc montörerna och när ska du/ni åka?

:(
Jag kanske åker dit en sväng, åker från Kolmården med du kan ju alltid möta upp mig vid Oskarshäll så kan vi göra sällskap dit.

Jag PM:ar mitt nr så skicka ett sms om/när du åker så ser vi vart jag är och vad det är för väder.

Ja dom har ju lovat regn imorrn :( , så det blir nog en lugn innedag imorrn, eller samkväm med familjen.

Hör av mig om det blir en tur.
Hoppet är det sista som överger en:)

Var ligger Mc montörerna och när ska du/ni åka?

Inte en susning var det ligger, Norrköping men sen är det tomt :tummenupp

Vill någon med ut o åka i helgen om vädret vill vara med vill säga?:)
:hojsmilie

Om bara vädret håller sig i schack så blir det väl en tur. :Bugar

Last edited:
Tja, jag följer denna tråd och hoppas kunna följa med nån gång. Söndag skulle passa mig bra då har jag inget planerat...

Back