Nyköping

Någon som vet var Jens ligger begravd? Jag skulle vilja åka förbi och lägga en blomma. Har förövrigt blomman vid kvarsen överlevt?

Någon som vet var Jens ligger begravd? Jag skulle vilja åka förbi och lägga en blomma. Har förövrigt blomman vid kvarsen överlevt?

Hoppas du fått reda på var Jens ligger och vilar i frid. Skicka gärna ett pm med var.

Någon som är sugen att åka till Mantorp för lite bankörning imorgon? Vädret o temperaturen ska bli hyfsat, inskrivning vid 16 hunderd.

Hoppas du fått reda på var Jens ligger och vilar i frid. Skicka gärna ett pm med var.

Nej det har jag inte. Denna tråd verkar ha dött helt. Är det ingen som åker?

Hur många tänker växa upp och köpa grushoj tills snön kommer. Jag lovar att ni kommer tycka det är det bästa ni gjort.

Hur många tänker växa upp och köpa grushoj tills snön kommer. Jag lovar att ni kommer tycka det är det bästa ni gjort.

Been there, done that, gjorde första ventiljusteringen precis efter att ha jagat bladmått på 12mm under dagen. =)

Personligen så har jag åkt alldeles för lite nu på slutet av sommaren, tror att dom tre sista gångerna jag tagit fram hojen så har det varit för att åka bana.

Vet inte heller var Jens ligger begravd tyvärr. Får någon reda på det så hojta gärna till, skulle oxå gärna åka förbi och pay my respect.

Någon som tänker ta en sväng i det fina vädret idag?

Kör ni vägen mot Nävekvarn så ta det lugnt på nya asfalten. Låg bakom en skoter/vespa som damma av vägen idag. Beläggningen såg inte mc vänlig ut.

Kör ni vägen mot Nävekvarn så ta det lugnt på nya asfalten. Låg bakom en skoter/vespa som damma av vägen idag. Beläggningen såg inte mc vänlig ut.

Vi har kört en duktig tur idag på ca 30 mil.
Jag körde den vägen för ett par dagar sedan och då fick jag faktiskt ett släpp i en kurva, det var inge allvarligt men tillräckligt för att jag skulle slå av lite på gasen.

Någon som ska ut och åka något idag?

Det är ju fin fin väder lovat idag. Någon som är sugen på bulten samt lite fotning idag?

Nån här som skulle kunna tänka sig att låna ut sitt mc-batteri till mig över en kväll?

Har strul med hojen och skulle vilja utesluta om det är batteriet som är helt kasst, eller ifall det är något annat.

Skulle bli evigt tacksam i sånafall. Hör av dig här eller dra ett PM.

:)

Nyheter
Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Back