Nyköping

Välkommen till Nyköping framöver då. :) bättre lycka med hojandet den här gången ;) finns säkert lite motardbusar här i stan, känner bara en dock o hans hoj verkar mest stå på verkstaden, haha.

Tackar :)! Jaa man får väl se till o lära sig svänga ordentligt då ni har lite kurvigare vägar än vad vi har. (om man inte ska åka på bana)

Hej hej,, såg en svart sporthoj åkande utanför ärila mot Nyköping idag runt kl 19.00. Lyckades få en film på en fin sväng ;) Vem var det?

Hum, jag brukar åka den vägen till/från nyk, men inte idag, regnade det inte då?

Åka Lördag?

Enligt Yr så ska vädret vara skapligt imorrn eftermiddag. Någon sugen på en tur? mvh /T

Enligt Yr så ska vädret vara skapligt imorrn eftermiddag. Någon sugen på en tur? mvh /T

Ska på bröllop imorgon så jag kan inte men är vädret ok på söndag så skulle jag kunna tänka mig att kör en sväng.

Är inte helt omöjligt att jag dyker upp med nya hojen på söndag om det är Ok väder, men det ser ju tyvärr inte ut som det.

fejat och firat min sons första födelsedag idag. 1 bast :tummenupp. Så varit bissy, och imorrn är det också kalas för hela slanten. bror och brorsdotter som fyller... Många kalas blir det, men vaffan bullar, tårta och kaffe funkar det med. :)

Tror inte att vädret kommer bli bättre idag tyvärr. Men skulle det ändra sig så kan man ju sikta på en tur lite senare!?

Mellan 15-18 blir det bättre enligt YR.
Åker ut en sväng från Kolmården nu och är det någon som är sugen på en liten sväng så åker jag förbi ST1 runt 15:30.

tjena är det någon ska ut och åka idag eller i morgon??????

Jag instämmer med föregående talare, är vädret ok så skulle jag absolut kunna tänka mig en liten tur. Är ledig hela dagen förutom ett gympass som ska genomföras någon gång på dagen.

Vi får väl avakta vädret det ska tydligen komma massor med regn i kväll ock i morgon. Vi hörs vidare.

Vi får väl avakta vädret det ska tydligen komma massor med regn i kväll ock i morgon. Vi hörs vidare.

Det gör vi. Hoppas för min skull att det inte börjar regna innan kl 21:00 ikväll för då slutar jag jobbet. Jag var tvungen och ta hojen till jobbet idag pga att flickvännen behövde bilen.

regn regn regn suck...

jävla väder, ska det aldrig sluta?

jag har semester, så jag kan åka i stort sett när som helst =)

Det ska tydligen vara regnfritt i morgon e.m. när brukar ni samlas? Är det ST1 mitt emot Shell ? mvh /T

Det ska tydligen vara regnfritt i morgon e.m. när brukar ni samlas? Är det ST1 mitt emot Shell ? mvh /T

Känns avlägset med hojåkning nu. Regna när jag gick och la mig o regna när jag vakna. Pissväder.

Stämmer med st1 macken, har blivit den vanligaste samlingdpunkten. :)

Beroende på hur sent det blir åkning så kanske jag hakar. Ska iväg på em, får se hur sent det blir. Skulle vad skoj :)

Back