Nyköp... 625 Smc -06

2851453 Nej, min hoj står nere i Österike för tillfället. Ca 2 veckor innan jag får den.
Skulle nog tro att din hoj kan vara den som står bakom den jag står framför:va :D

Den hade nämligen Akra påmonterat. (fast det var nog en 3,4,5 st som hade det.) Fan trodde alla var sålda när jag kom, fick ju nästan panik!!
Fan va nice.. Pratade me bike i förrgår, då sa dem att systemen va försenade.. Kanske kan få hojjen idag då med lite flyt :D

hade du köpt den hos oss hade du fått den direkt......:D

Det hade ju inte varit fel, börjar bli lite sugen på att grensla skiten haha.
Men ni säljer väl era för 75k inkl presentcheck. Då gjorde jag ett bättre köp tycker jag. Utrustning osv går ju alltid att köpa billigare från typ ebay osv.
No offence!

Fan va nice.. Pratade me bike i förrgår, då sa dem att systemen va försenade.. Kanske kan få hojjen idag då med lite flyt :D

Ring och piska på dom bara. Hoppas dom håller mitt lev. datum bara!! Annars blir ja syr som satan...

Last edited:
2852522 Det hade ju inte varit fel, börjar bli lite sugen på att grensla skiten haha.
Men ni säljer väl era för 75k inkl presentcheck. Då gjorde jag ett bättre köp tycker jag. Utrustning osv går ju alltid att köpa billigare från typ ebay osv.
No offence!

Ring och piska på dom bara. Hoppas dom håller mitt lev. datum bara!! Annars blir ja syr som satan...
Ringde nu, dem var klara :) men kommer nog inte hinna hämta idag ändå, sen så vill dem att vi ska vänta tills skyltarna kommer(vilket är på måndag). Det är väl ingen människa som vill det :va Ska hämta den imorgon! :tummenupp

Våra va försenade från österike, dem skulle ha kommit torsdag förra veckan, kom onsdag denna. Så hoppas inte för mycket..

Jag och kompisen tog varsin 625a på superbike igår ;)
Nu ska bara uppkörningen avklaras.

Ringde nu, dem var klara :) men kommer nog inte hinna hämta idag ändå, sen så vill dem att vi ska vänta tills skyltarna kommer(vilket är på måndag). Det är väl ingen människa som vill det :va Ska hämta den imorgon! :tummenupp
Hade aldrig väntat nu när vädret är så grymt. ska bli sämre nästa vecka enligt smhi.

Våra va försenade från österike, dem skulle ha kommit torsdag förra veckan, kom onsdag denna. Så hoppas inte för mycket..
Mjo, jag tyckte deras leveransdatum lät lite väl optimistiskt, men jag sa att den 13:e står jag här och bankar på dörren ;)

Jag och kompisen tog varsin 625a på superbike igår ;)
Nu ska bara uppkörningen avklaras.

Gött mos:D

Last edited:
Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis

I samband med 86:e Sturgis ...

Missa inte Bikes sommarnummer!

Innehåll Bike powered by...