Nyinsatt RR-träning på Sviestad

oFFkeFF skrev:
Ähh, bara att erkänna att du inte vågar anmäla dig innan du kört klart i helgen :p

Sånt beteende är för brudar och bö...

Jag kör ERF dagen innan för tusan!
 
Ja kan ju ta bort ditt namn så länge så att dom andra törs anmäla sig!!!! :skrämd

/HW
 
HW skrev:
Ja kan ju ta bort ditt namn så länge så att dom andra törs anmäla sig!!!! :skrämd

/HW

Heh, jag har inte ens någon hel hoj för tillfället, eftersom någon trevlig person bestämde sig för att parkera den liggandes i bergskurvan i tisdags, men det ska nog lösa sig.
 
Det tackar VI för, det finns en hel del jobb både före och efter tävlingen.

/ HW
 
Torkel skrev:
Tisdagen före race är det förstås RR-träning, dvs den 16 September 16.30-19.30 (kanske t.om 20.00). Nu vet ni det!

Låter mkt intressant :fakta . Har ännu inte provat på denna banan. Får se om det finns mera semester att hämta ut... :p
 
Re: Re: Nyinsatt RR-träning på Sviestad

Åsa #96 skrev:
Låter mkt intressant :fakta . Har ännu inte provat på denna banan. Får se om det finns mera semester att hämta ut... :p

Börjar det inte bli lite för kallt för lata stranddagar? :D
 
Re: Re: Re: Nyinsatt RR-träning på Sviestad

abstruse skrev:
Börjar det inte bli lite för kallt för lata stranddagar? :D

Nu e de slut på standdagarna :fakta
När kör du nästa gång då? Eller du surfar mest nu för tiden :D
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top