Nyinflyttad (snart)

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Ort
Skåne
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl
Hej alla!

Jag tänkte kolla möjligheten att bli medlem i er fartfyllda klubb och hänga på vid körningar mm?:)

Har försökt att sända ett mail på info@radicalriders.net men mailet flashar endast tillbaka? Så jag skriver här istället:tungan

Men i alla fall så flyttar jag ner nästan hela familjen ner till Barsebäck den 1/8. En grabb stannar kvar i Götet men en hänger på och han kör en ZX6R.

Vad säger ni? Orkar ni med 2 Göteborgare i klubben:D:yoparty
 

Koffe

Ny medlem
Gick med
12 Jul 2005
Ort
Lödde
Hoj
ARRITTOR
Är inte RR o hoppas jag inte blir hängd för detta =)

Men vi är ett par st som brukar köra från shell i lödde vid 17:30 på onsdagar, ganska varierande tempo.

kika förbi om ni vill
 

DevilRider

Ekis
Gick med
18 Jul 2005
Ort
Svedala
Hoj
The Bimmer Killer
För att kunna bli en RR-Rider så har vi några enkla krav.
Som RR-Rider skall man vara någorlunda i aktiv, det vill säga följa med oss ut och gazza. Kanske inte varje gång, men heller inte endast ett par gånger per år. Kanske filma lite eller ta foton.

RR-Rider avgiften är 100 kr/år. Dessa pengarna kommer att gå till server & domän kostnader. Överblivna pengar kommer läggas i en pott för framtida utgifter.
Förnyande av RR-Rider avgiften sker i januari.

Du får en egen email adress nickname @ radicalriders.net (pop3 eller redirect), presentation på RR sidan som Rider. Möjlighet att lägga upp egna filmer om dessa är tillräckligt bra. Det kommer komma speciella erbjudanden endast för RR-Riders.

Lite av fördelarna:
RR-rabatterna
Bios på hemsidan
Namn på sin tröjja
Tillgång till det privata forumet
Vara med och använda våran nyinköpta alkomätare

Sist men inte minst så behöver man inte vara RR-Rider för att hänga med ut och åka med oss.
 

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Ort
Skåne
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl
Är inte RR o hoppas jag inte blir hängd för detta =)

Men vi är ett par st som brukar köra från shell i lödde vid 17:30 på onsdagar, ganska varierande tempo.

kika förbi om ni vill

Det tror jag väl inte att du blir:D Hänger gärna på.
Så kan jag få se om du har fått ordnat till din ZX9R så den går okej?:tungan
BTW så bytte jag mina huvudmunstycken till 220 och lågfart till 38:tummenupp Funkar riktigt bra.
 

Stone Cold

Been there destroyed that
Gick med
2 Feb 2009
Ort
Hus
Hoj
Honda X11 Screaming Death edition Kawasaki GPZ-900 -86, Suzuki SV650 -01 Honda CBR1000RR -04 Repsol Dark Edition
Sist men inte minst så behöver man inte vara RR-Rider för att hänga med ut och åka med oss.

Känns som den biten är viktigast, bara dyk upp på ett gazz en onsdag. Snacka lite med folket o känn av. E du bara hälften så galen/dum i huvudet som oss andra så kommer du säkert trivas:D

Och kom ihåg, "långsam grupp" e inte så jävla långsam när man inte kan vägarna:

Edit: Too slow:tuttar
 

StreetfighterGBG

Musclemachine
Gick med
7 Jul 2007
Ort
Skåne
Hoj
1st ZX9R Streetfighter White Edition, 1st Honda SP1, 1st Aprilia Tricolore, 1st GSX-R 1000 K4 Svart, 1st ZX9R Streetfighter Dreams, ZX9R Streetfighter Ghost Editionl
För att kunna bli en RR-Rider så har vi några enkla krav.
Som RR-Rider skall man vara någorlunda i aktiv, det vill säga följa med oss ut och gazza. Kanske inte varje gång, men heller inte endast ett par gånger per år. Kanske filma lite eller ta foton.

RR-Rider avgiften är 100 kr/år. Dessa pengarna kommer att gå till server & domän kostnader. Överblivna pengar kommer läggas i en pott för framtida utgifter.
Förnyande av RR-Rider avgiften sker i januari.

Du får en egen email adress nickname @ radicalriders.net (pop3 eller redirect), presentation på RR sidan som Rider. Möjlighet att lägga upp egna filmer om dessa är tillräckligt bra. Det kommer komma speciella erbjudanden endast för RR-Riders.

Lite av fördelarna:
RR-rabatterna
Bios på hemsidan
Namn på sin tröjja
Tillgång till det privata forumet
Vara med och använda våran nyinköpta alkomätare

Sist men inte minst så behöver man inte vara RR-Rider för att hänga med ut och åka med oss.

Det var inga större krav:tungan Jag far runt rätt mycket i Europa på vardagarna men helger o vissa vardagar funkar.
Jag är sugen på att anmäla mitt intresse till det eventuella Garage/Klubbhus som ni har på gång? För det krävs väl RR medlemskap?

http://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?p=1290587&posted=1#post1290587

Man börjar med att gazza med oss och lära känna folket. Sedan kan man se efter en sässong om man kan få bli en Rider.

/Mr K

Förmodligen en bra idé:D
 
Last edited:

Mr K

I win, you loose!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemmestorps Eke
Hoj
GSXR750-07 & GSXR600-07
Jag är sugen på att anmäla mitt intresse till det eventuella Garage/Klubbhus som ni har på gång? För det krävs väl RR medlemskap?

Man kan inte bli medlem för det är ingen förening. Man kan bli en Rider och vara med i gemenskapen.
Nej, man behöver inte vara Rider för att vara med på garaget, MEN alla som ska vara där ska känna alla så man inte behöver vara orolig för sina grejjor.
Försök och lär känna lite av folket och presentera dig så blir det nog inga problem.
Välkommen till Skåne :)
 

jinnarp

Dr: Beserwiesser,känd från AbsolutCitron
Gick med
13 Aug 2009
Ort
Furulund
Hoj
R6 Skåne edition :)
Skit i gazzen, roligast har vi när vi spritar!!!
 
Nyheter
Custom Bike Show imorgon!

Portarna till campingen är ...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Prövotid på AM-körkortet införs

En ändring i körkortslagen ...

2025 års motocrossmodeller från Husqvarna

Husqvarna Motorcycles har p...

BMW visar upp konceptmodellen R20

BMW har visat upp på en hel...

Återträff för deltagarna på Carlbarks Spanienresor!

Carlbarks motor arrangerar ...

”Vårservice”!

Ibland hinner man inte rikt...

KTM 990 RC R på väg

KTM har presenterat prototy...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

Top