LRhur, den här grannen kan gräva ned sig istället.
Inatt blev jag väckt, återigen. Adrenalinet pumpade fan så mycket att man kände att de inte gick att prata. På med kläderna, kl var väl 02:30. Stövla ut och in i hans trapp. Ringde på, hörde att de gicks mot dörren, han stannar upp. Jag ringer på igen. Dom väckte mig kl0230 och hade hållit på en del innan också sent på kvällen, tro fan att jag tänker ringa på då också. Ingen öppnar, fast jag vet att han står bakom dörren.
Går in igen till mig. Hör hur det väsnas en halvtimme till sen blir det tyst. Idag efter jobbet runt kl18 gick jag över igen då jag hörde att han var hemma. Ringer på 2 ggr, han går mot dörren och står där men vågar(?) inte öppna.
Går in till mig, skriver en lapp och försöker se de hela från min sida med god ton skrivet och går över och stoppar i brevinkastet.
Nu är dom igång igen, har fått reda på att de är nån snubbe som gått ned sig i träsket här för ett halvår sedan. Hur det är nu vet jag inte, det är bara et jävla liv. Just nu spelar jag in med mp3-spelaren. Rådet idag från riksbyggen var att föra dagbok och att ringa störningsjouren, nu borde man fan vara berättigad att ringa securitas när jag ändå försökt få tag på snubben. Fast jag vill ju samla på mig ännu mer grejjer nu innan jag ringer kanske. Spela in så mycket som möjligt osv.

Som någon sa, yxa i dörren låter lockande.