Aftonbladet brukar ju vara duktiga på att hitta intressanta nyheter, så som "vem det var som kasta?!"Vad blir kvar då?
Vilken bimbo som har stoppat in respektive plockat ut silikontuttarna?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Aftonbladet brukar ju vara duktiga på att hitta intressanta nyheter, så som "vem det var som kasta?!"Vad blir kvar då?
Vilken bimbo som har stoppat in respektive plockat ut silikontuttarna?
Hur stor skillnad i färg är det på DI och Aftonbladets sportbilaga?Jag refererade till DI, men det är ju en skvallerblaska i klass med kvällspressen numer. Ibland bara bakgrundfärgen som gör att man vet att det INTE råkar vara Aftonbabblet man tittar i.

Jo väldigt sant! men så länge jag hör det har jag iaf något att skylla påFast tror du att det blir lättare eller svårare att hitta jobb om tidningarna skriver om att det är ekonomisk kris var och varannan dag?
l
visst..sex är kul....men det är alltid samma tips..trååååååkigt!!![]()
Vem läser sportbilagan?!?!? Det är väl riktig medelåldersvarning på det, eller?Hur stor skillnad i färg är det på DI och Aftonbladets sportbilaga?![]()
Ja, t ex är sporthoj.com ett bra alternativ till alla andra medier![]()
Gör som jag:
Se inte på TV.
Lyssna inte på radio.
Läs ingen tidning.
Foilehatten får du tillverka själv.
Vem läser sportbilagan?!?!?
Men du! då startar du och jag ett litet fikarep där vi kan ta med oss sextips som är bra och komma med nya grejer varje gång! Så kan vi diskussa och gå igenom teoretiskt och praktiskt!![]()

Jo väldigt sant! men så länge jag hör det har jag iaf något att skylla på
nä men jag längtar tills jag hör att det börjar bli bättre för då kommer det ju mer jobb
Men du! då startar du och jag ett litet fikarep där vi kan ta med oss sextips som är bra och komma med nya grejer varje gång! Så kan vi diskussa och gå igenom teoretiskt och praktiskt!![]()
Hur stor skillnad i färg är det på DI och Aftonbladets sportbilaga?![]()
Jag är besviken över att vi inte har några rejäla journalister i vårt land. Särskilt märks det vid intervjuer.
De står med sitt offer, som roffat åt sig av skattepengar/blåst pensionärer/ja, ni hajar. De har hur mycket bevisning som helst, men de vågar liksom inte driva intervjuoffret till bristningsgränsen.
Senast jag störde mig på det var i dokumentären om Quick, där Claes Borgström intervjuades. Frågan var hur det kom sig att han under rättegången aldrig tog upp de 3-5 olika bevisen för att Quick är oskyldig. Han svarar nåt i stil med att uppgifterna inte hade gått att använda eller så. Då nöjer sig intervjuaren med svaret! Sånt blir jag fan galen på.
Fegast av alla är politikerklapparen KG Bergström. Hårdaste politiske journalisten, fan heller.![]()
|
|
Harley-Davidson lanserar RIDE
Pressrelease från Harley-Da... |
|
|
KTM uppdaterar sin elhoj
Pressrelease från KTM: ... |
|
|
Verksamheten säkrad på Gotland Ring!
Det har varit många turer k... |
|
|
Ducati Superleggera V4 Centenario – kolfiberdrömmen
Med anledning av Ducatis 10... |
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller