Nyhetsankare som klär av sig!

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Hoj
KTM 990 SMR
I USA var det en kvinnlig hyhetsuppläsare som näckade.
Ett mycket bra initiav med tanke på hur hon höjde sina tittarsiffror...nakenhet säljer :fakta
Se aftonbladets Artikel

Och för att sen få se lite mer "live"

här ser man fillmen

Håll tillgodo!

Anna på trean har väl på sätt och vis varit en föregångare...men nu vill jag se fler! :tungan

Finns förresten en rätt kul nyhetskanal som heter naked news :)

mb skrev:
Finns förresten en rätt kul nyhetskanal som heter naked news :)

För att fortsätta på samma tema...

I Japan (var annars?) finns en kanal där nyhetsuppläsarna och väderflickorna strippar samtidigt som de läser upp nyheterna. Flickorna byts tydligen ut med jämna mellanrum också, så att det inte ska gå slentrian i det hela.

En parentes som är värd att nämna i sammanhanget: i Japan är det förbjudet att visa könshår i TV, men allt annat går bra. Eftersom flickorna klär av sig helt och hållet så har de följdaktligen inget könshår... :tungan

Det enda som saknas är: "The news is sponsored by Gilette".

Last edited:
McB skrev:
För att fortsätta på samma tema...

I Japan (var annars?) finns en kanal där nyhetsuppläsarna och väderflickorna strippar samtidigt som de läser upp nyheterna. Flickorna byts tydligen ut med jämna mellanrum också, så att det inte ska gå slentrian i det hela.

En parentes som är värd att nämna i sammanhanget: i Japan är det förbjudet att visa könshår i TV, men allt annat går bra. Eftersom flickorna klär av sig helt och hållet så har de följdaktligen inget könshår... :p

Det enda som saknas är: "The news is sponsored by Gilette".

Jag skulle aldrig acceptera en sån kvinnosyn! Usch och fy! :rolleyes:

Chris Ash skrev:
Jag skulle aldrig acceptera en sån kvinnosyn! Usch och fy! :rolleyes:
Fast naked news verkade rätt schyst. De hade en manlig version också, för den delen, åt tjejerna. Lite småkul programidé måste jag säga :näsblod

Fan också, jag sitter ute hos en kund som har ett väldigt ambitiöst webbfilter, så jag får inte se filmen :huvet :). Jag får kolla när jag kommer hem istället.

sgtpepper skrev:
Fan också, jag sitter ute hos en kund som har ett väldigt ambitiöst webbfilter, så jag får inte se filmen :huvet :). Jag får kolla när jag kommer hem istället.

Ha inte för höga förväntningar bara.

Det jobbiga med naked news är att när inslaget är slut så kommer man inte ihåg ett skit vad de pratat om :)

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back