Nyheter i Metro

Att solen är inritad i nedre högra hörnet ( Simrishamn), borde varit nedre vänstra hörnet ( Malmö-Lund-Staffanstorp och Sturup ) till veckoslutet

bra tidning!

härligt att ni läser denna tidning som jag råkar arbeta på. Passande nog så har jag hand om allt som rör rubriken motor.

VV :D

Zilversurfer skrev:
Blir det regn på Söndag, så lovar jag att skjuta någon ute på SRW - med Älgstudsare.

Søndag
Mest skyet og til tider regn eller byger, stedvis med torden. Højeste temperaturer mellem 17 og 22 grader og svag til jævn vind omkring syd. Om natten endnu regn og torden i de sydøstlige egne, men ellers klarer det op fra nordvest. Temp. mellem 10 og 15 grader og svag til frisk vind omkring nordvest.

Det lär bli jaktsäsong på söndag... :huvet

Last edited:
Kurvmakaren skrev:
Søndag
Mest skyet og til tider regn eller byger, stedvis med torden. Højeste temperaturer mellem 17 og 22 grader og svag til jævn vind omkring syd. Om natten endnu regn og torden i de sydøstlige egne, men ellers klarer det op fra nordvest. Temp. mellem 10 og 15 grader og svag til frisk vind omkring nordvest.

Det lär bli jaktsäsong på söndag... :huvet

Vi får se, dom ändrar prognosen varje dag. Jag tror faktiskt att det blir uppehåll ( pallar inte sitta i finkan 10 år - för mord på SRW :fyllisar )

Zilversurfer skrev:
Vi får se, dom ändrar prognosen varje dag. Jag tror faktiskt att det blir uppehåll ( pallar inte sitta i finkan 10 år - för mord på SRW :fyllisar )

Om det blir regn gäller det mao att köra fort som faaaaaan... :tungan

Nyheter
Michael Schumachers Honda Fireblade såld på auktion

Michael Schumachers Honda F...

Dags för Mälaren runt 2025 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti 202...

Retrohoj från Honda presenterad på Suzuka

Under 46:e Coca Cola 8-timm...

Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...