Nyhet: Ingen ny 1000, men 600 och 750!

Fan, den där 750n gör att jag kommer vilja köra gata igen... :3f reak :Bugar

Apsnyggt avgas. Synd att de valt 1000 bakdel och lykta. Sving, ram och bromsar ser nya ut. Ska bli kul att se lite uppgifter om motorprestanda - 160 hk + ramair, och rödmarkerat vid 15 500 rpm skulle kunna få mig att överväga byte.

Avgassystemet var snyggt, varför gjorde de inte så på K5:an? :(

Att dom har börjat kunna göra ljuddämparna mindre, beror det på att dom har katlysator nu för tiden eller?

Alltså 600an ser så bra ut! s0o0o0 nice, jag kunde inte sluta att tänka på den efteråt i flera timmar. Den är min Dreambike atm ;)

sEiKo skrev:
Att dom har börjat kunna göra ljuddämparna mindre, beror det på att dom har katlysator nu för tiden eller?

Ja, det skulle jag tro. Katalysatorn dämpar nog väldigt mycket (det gjorde den på min hoj iaf).

Sedan tycker jag att GSXR750X Anniversary Edition från i år är riktigt snygg också

Bifogat

• 750 AE.jpg
    750 AE.jpg
    41 KB · Visningar: 80
TM skrev:
Ja, det skulle jag tro. Katalysatorn dämpar nog väldigt mycket (det gjorde den på min hoj iaf).

Sedan tycker jag att GSXR750X Anniversary Edition från i år är riktigt snygg också
Ser ut som att lackeraren blandade fel färg i sprutan.
Tror inte många köpte den där.

Det är ju en retrohoj ju, så färgen är mao helt rätt (enligt 1985 års färgskala) :mattias

Bifogat

• gsxr750.jpg
    gsxr750.jpg
    51.4 KB · Visningar: 62
TM skrev:

Håller med, den är megasnygg i jubileusmfärgerna, tor nog att många köper den, har man varit med då den kom i de färgerna så är det nog ett givet färgval....nostalig :tummenupp

TM skrev:
Det är ju en retrohoj ju, så färgen är mao helt rätt (enligt 1985 års färgskala) :mattias

F-n vad det är snyggt med dubbla runda strålkastare...
Varför hade dom inte det på retrohojen?

*/ ?>
Back