Nyhet: Filip Backlund, EM-material?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R1
Nyhet: Filip Backlund, EM-material? (uppdaterad)

Teamet bakom Filip Backlund vill ge sig på EM (Roadracing i Europa) redan detta året! Men som ofta inom svensk RR så saknas pengar. Sporthoj.com har blivit ombett att nämna Filips hemsida, där ni som är fans av Filip kan erbjuda er hjälp och få ut honom i Europa! Tror du att du kan hjälpa?

Artikel: http://www.sporthoj.com/article.php?aid=51

Last edited:
Verkligen kanonkul om han kommer ut i europa, han kanske blir grymt stor med tanke på hans framgångar redan. :tummenupp

Själv kan jag inte hjäpa så mycket tyvär

Swedie skrev:
Teamet bakom Filip Backlund vill ge sig på EM (Roadracing i Europa) redan detta året. Men som ofta inom svensk RR så saknas pengar. Sporthoj.com har blivit ombett att nämna Filips hemsida där ni som är fans av Filip kan erbjuda er hjälp och få ut honom i Europa! Tror du att du kan hjälpa?

Artikel: http://www.sporthoj.com/article.php?aid=51

dessvärre så har jag inga 1000 pistoler att bidra med men kan ju iaf länka hans sida vidare och artikeln till vänner och bekanta det får bli mitt bidrag jag gillar killen han är duktig :banana

tusen spänn är ganska mycket pengar för alla!

Tror ni skulle få in mer från sporthoj om man kunde ge mindre,jag bryr mig inte så mycket om fotot men en eller ett par hundringar har väl alla över!

upp med ett kontonr så kan jag sätta in ett par hundra

MVH/Blondie

Som sponsor företags messigt kan jag inte göra specielt mycket i nuläget.
Inte ens nästa år, men ett personligt bidrag kan jag nog göra. Har ju sparat rese pengar sen J. Westerlund slutat köra. Kul att se en ny tallang födas.
Posta gärna postgiro eller bangiro på denna tråd så att det blir lättare att avstå en fredagskväll och sattsa någon tusenlapp på unga Filip Backlund.

Ps. Pengarna hade annars gått till rödakorset eller rädda barnen, vilka mailbombar mig, ringer stup i kvarten, skickar för tryckta inbetalningskort för att jag tidigare engagerat mig. Nu När Johnny slutat p.g.a. skada så får unga Filip Backlund mitt fulla stöd i stället. Hoppas fler hoppar på tåget.

Last edited:
Kimen skrev:
Som sponsor företags messigt kan jag inte göra specielt mycket i nuläget.
Inte ens nästa år, men ett personligt bidrag kan jag nog göra. Har ju sparat rese pengar sen J. Westerlund slutat köra. Kul att se en ny tallang födas.
Posta gärna postgiro eller bangiro på denna tråd så att det blir lättare att avstå en fredagskväll och sattsa någon tusenlapp på unga Filip Backlund.

Ps. Pengarna hade annars gått till rödakorset eller rädda barnen, vilka mailbombar mig, ringer stup i kvarten, skickar för tryckta inbetalningskort för att jag tidigare engagerat mig. Nu När Johny slutat p.g.a. skada så får unga Filip Backlund mitt fulla stöd i stället. Hoppas fler hoppar på tåget.
:tummenupp :klappar

Jag vill mer än gärna se Filip ute i Europa men 1000 bagis är lite väl svettigt.
Lycka till och hoppas ni kommer i väg :tummenupp

Man kan säkert ge mindre bidrag också, bara nån tar reda på bankgiro/postgiro-NR??!!

Vore det inte bra om man nu seriöst vill ha sponsorer att uppdatera hemsidan? Med tanke på att det står att den är under konstruktion och skall vara klar i Juli så....

Ring dom. Jag fick inget Postgiro eller Bankgiro tyvärr.
Övertala dom om att lägga ut numrena inte är farligt.

Blondie skrev:
tusen spänn är ganska mycket pengar för alla!

Tror ni skulle få in mer från sporthoj om man kunde ge mindre,jag bryr mig inte så mycket om fotot men en eller ett par hundringar har väl alla över!

upp med ett kontonr så kan jag sätta in ett par hundra

MVH/Blondie

Jag också inne på din idé!!
Har tyvärr inga tusenlappar som ligger och skräpar såhär i slutet av säsongen...

Jag pratade just med Janne och Filip som är nere på Mantorp och STCC. Det stödet Filip får härifrån är egentligen det som värmer mest. Den bistra sanningen är dock att utan stålar blir det fördömt lite åka.

Vi har ett PG som det går fint att använda. Glöm inte att skriva ner vem du är bara. Vi glömmer inte....

Stefan Carlsson
PG 4217248-6

Jäkligt mycket tack
Filip, Janne, Niklas, Håkan och jag själv

Nu har min chef köpt en tavla då jag tyckte att den skulle sitta fint i fikarummet. Men om han inte skulle köpa den så vet han att han inte behöver fråga mig om jobba över i framtiden :D

Kom igen nu, bättre kan ni.

Mitt eget bidrag.

Att betala från konto 3030 03 2xxx SEK Antal: 1

Mottagare Kontonummer OCR/Referens Betalningsdag Belopp SEK
STEFAN CARLSSON PG 4217248-6 Kim Hallman Sporthoj.c... 2005-09-20 1.000,00
Summa SEK: 1.000,00

Nyheter
Mälaren Runt fyller 40 år

Nu på lördagen den 15 augus...

Steve Holcombe klar för GGN!

Pressmeddelande 2026-08-10 ...

Nya Chief Vintage Sturgis