Nyhet? Färgade ekrar....

CC-produkter säljer nog såna.Det fanns i deras monter på mässan iallafall.

Misstänkte det,men hur bra blir det på rostfria ekrar?
Aluminium blir bra,men rostfritt....

UrbanTiger skrev:
Varför ska det vara Pimp Motard :va

För såna som inte vågra köra på bana! Undra om de är skyddsplast på ekrarna så man inte skitar ner dem också? :rofl

motardnisse skrev:
För såna som inte vågra köra på bana! Undra om de är skyddsplast på ekrarna så man inte skitar ner dem också? :rofl

Jag har svarta fälgar, sätter kanske dit såna där ekrar om jag orkar och jag SKA köra på bana i sommar, t o m tävla. Sen blir det nog ett eller annat stubbrejs på hösten. Kan man inte vinna tävlingarna, så får man vara snyggast på dem...

Var på tiden!! Jag hade guldanodiserade titanekrar på min tävlings mountainbike o det var 6-7 år sen.... :rolleyes:

jag vill ha röda :banana

vill bara inte tänka på hur dom ser ut på bakhjulet efter ett tag med avfettning/tvätt/borste.. lär se slitet ut.

Last edited:
ceasar skrev:
Jag har svarta fälgar, sätter kanske dit såna där ekrar om jag orkar och jag SKA köra på bana i sommar, t o m tävla. Sen blir det nog ett eller annat stubbrejs på hösten. Kan man inte vinna tävlingarna, så får man vara snyggast på dem...

Vad bra då lär vi se dig på Beviks och KTM:s Motardcup! :tummenupp

motardnisse skrev:
Vad bra då lär vi se dig på Beviks och KTM:s Motardcup! :tummenupp

Neeemenne nehee! Jag ska åka åttor runt alla i elit med Husabergare... :arsele eller inte. Har inte kört motard på ett år, så det vore trevligast att köra de senare tävlingarna, när man har tränat upp sig lite. Men vafan, någon måste ju komma sist...
Jag ska försöka köra alla, om jag har råd och inte blir för ifrånåkt.
Har lite problem med transporter bara, när den första tävlingen körs kan jag nog fixa något med Zeb-Macahan, men de två senare körs bor jag i Sthlm och har nog svårt att fixa någon transport. Har någon en plats över?

Ska du köra alla?

Nyheter
Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg

Den 22-23 augusti är det da...