Nygixxerns slutgiltiga utseende

Det finns en tillsats att köpa där man egentligen bara skurit bort stänkskärmen och tagit bort reflexen. Kommer inte ihåg vem i Sverige som säljer den. På www.gixxer.com hittar du information om den dock.

/F

Jag kan bocka till fler, ska ju ändå göra en åt lille Freppis :7peta

Tack BB, men jag tror inte att min omgivning uppskattar om jag kutar runt och juckar på allt och alla, och dessutom kör av benen på den med brutal-blinkarna :slicka

OLJEKYLD GSXR skrev:
Jag kan bocka till fler, ska ju ändå göra en åt lille Freppis :7peta

Tack BB, men jag tror inte att min omgivning uppskattar om jag kutar runt och juckar på allt och alla, och dessutom kör av benen på den med brutal-blinkarna :slicka

Det känns en smula som att du påstår att när jag hade blinkersena sprang runt o juckade på allt o alla? :va

Jag kör inte på nån, jonnes blinkers var i vägen...
:rolleyes:

Inga smulor, jag påstår inget, men jag har fin sexualdrift redan när jag åkte runt utan blinkers på gammelgixxern, vågar inte tänka på hur det blir med dina då :tuttar

Du kan inte kalla något så häftigt för något så trist som Nygixxern. Toy kan den inte heller heta. Det heter ju alla Gixxers. Dags att gnugga geniknölarna och komma på ett passande namn.

Kalla den "Besten". På så sätt råder inga tvivel om att den ersätter tillkortakommanden på det intimare planet... :)

Mattias skrev:
Kalla den "Besten". På så sätt råder inga tvivel om att den ersätter tillkortakommanden på det intimare planet... :)

Min nya älskling har jag döpt till Regina... Antagligen för att det inte råder några tvivel om mina nuvarande tillkortakommanden på flickvänsfronten :D
(Hojen är mitt substitut om någon inte förstod).

Vad ska jag döpa honom till då? Har funderat på Lillen eftersom det är moppemotor kubikmässigt men jag vet inte.....

OLJEKYLD GSXR skrev:
Vad ska jag döpa honom till då? Har funderat på Lillen eftersom det är moppemotor kubikmässigt men jag vet inte.....

Du är säker på att det är en han då? :va

OLJEKYLD GSXR skrev:

Plutten, tycker jag e bättre. :p

Klart jag är säker, han har basröst och en rejäl bringa, dessutom syns det på grovleken på röret. Vänta nu, det kan lika gärna vara en Bulgarisk kulstöterska jag just beskrev......Olga kanske är passande?

Tena kanske? Eftersom den nya (gumman) inte läcker olja vid sidan om?

Fast det är klart, särskilt sexigt var det ju inte :död

Gammelgixxxxxxxxxern kunde heta Olga. Där G-et är ett J-ljud.

Man döper inte om sin hoj. Den får ett namn av fabriken o det är vad den heter.

Den gamla har olika namn, ibland heter den satans hojjävel när det börjar läcka från nått nytt ställe eller nån ventilfjäder går av. Dock är felen på den till 99% ägarrelaterade (packningar är rätt bra och race-fjädrar håller inte en massa tusen mil på gata....). Juicy Lucy är det vanliga namnet för det mesta.

Nyheter
H-D Pan America 1250 Limited provkörd

I nummer 5 av Allt om MC ko...

Custom Bike Show den 6e juni.

När Twin Club MC i Norrtälj...

Tidigare SMC-profil tar över som ordförande i Svemo

Mötets ordförande Anna Iwar...

The Distinguished Gentlemans’s Ride 

Den 17 maj är det åter dags...

Stor invigning på Sulas MC

Efter att Sulas MC bestämde...

Nyheter från Wunderlich