Nygifta

xjellbruden.JPG

fulbebisbrud.JPG

huvudbyte.JPG

...:rolleyes:

Last edited:
först tyckte jag synd om dom, tills jag fattade att allt var på skämt :zpy :zpy :zpy
Well, after the wedding we went to the Motel 6 (we live in a small town, thats all there was)
and it was on. We quickly undressed and got right down to business. I had to be careful, as she was a virgin and it was quite painful for her. I managed to get in there after a few minutes of trying. I only lasted about 2 minutes, but it was amazing. The best part was when we both orgasmed at the same time. I cried for a little while afterward, it was just so beautiful.

först tyckte jag synd om dom, tills jag fattade att allt var på skämt :zpy :zpy :zpy

Jo, jag trodde oxå först på det.. snubben verkade ju helt seriös :näsblod
Men när han skrev om bröllopsnatten så gick ju hans hitoria stick i stäv med vad han hade skrivit innan, dvs att hon väntade hans barn när de gifte sig,
samtidigt som han skrev att hon var oskuld på bröllopsnatten.
Undra vilka de är egentligen??!! :va
De måste ju finnas på riktigt (spm par) iom bröllopsfotona :rolleyes:

Synd om dem? Skämt? De är väl knappast Photoshopade fantasifigurer, utan gifta och förhoppningsvis lyckliga.

Killen som skapade tråden verkar däremot trolla och skämta på deras bekostnad.

Jo, jag trodde oxå först på det.. snubben verkade ju helt seriös :näsblod
Men när han skrev om bröllopsnatten så gick ju hans hitoria stick i stäv med vad han hade skrivit innan, dvs att hon väntade hans barn när de gifte sig,
samtidigt som han skrev att hon var oskuld på bröllopsnatten.
Undra vilka de är egentligen??!! :va
De måste ju finnas på riktigt (spm par) iom bröllopsfotona :rolleyes:

Vänta bara några år, så skall du se att grabben spikas upp på ett träd någonstans. Så gick det ju sist...

Men vafan. Känns bara så billigt. Klar Stefan & Krister-varning. Visst, dom är garanterat i de flestas ögon ansedda som fula, men så jävla kul är det väl inte bara för den sakens skull? Är det bara jag som inte ser humorn? Två fula människor. Hoppas dom är glada.

do-not-want-dog.jpg

Fejktråd eller inte, NÅN smal dude är ju ihop med en BLÅVAL!
Bilderna måste ju väl vara äkta...

Synd om dem? Skämt? De är väl knappast Photoshopade fantasifigurer, utan gifta och förhoppningsvis lyckliga.

Killen som skapade tråden verkar däremot trolla och skämta på deras bekostnad.

du verkar missuppfatta mig lite. det jag tyckte synd om var inte att de är fruktansvärt fula utan att dom blir mobbade på forumet. men sen fattade man ju att en snubbe snott bilderna...

du verkar missuppfatta mig lite. det jag tyckte synd om var inte att de är fruktansvärt fula utan att dom blir mobbade på forumet. men sen fattade man ju att en snubbe snott bilderna...

Kan inte vara så kul att hitta sina bildet på den typen av sidor och sen läsa allt som skrivs. Bilderna är nog äkta men trådskaparen är ett troll.

Ingen som kan shoppa in "ansiktet" på killen?

Bifogat

• freakHead.jpg
    freakHead.jpg
    17.2 KB · Visningar: 105
Nyheter
Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon

Foto: Andreas Johansson ...

Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

Back