Nygifta

satan!?:skrämd är det bara jag som tycker att det ser ut som om "bruden" har skäggstubb på bilden där de sitter i bilen?:hihi

"that's no woman, it's a man man!" :D

satan!?:skrämd är det bara jag som tycker att det ser ut som om "bruden" har skäggstubb på bilden där de sitter i bilen?:hihi

"that's no woman, it's a man man!" :D
Tja, hon har ju ganska så högt hårfäste också.

"That's one aerodynamic forehead."

Där höll jag på att dö av skratt. HAHAHHA

Jag misstänker att den tråden är lika fejkad som den förra.

Fast det här paret tycker jag faktiskt mer synd om, dom må se ut hursomhelst, det skulle ju vara en av deras lyckligaste dagar, och bevisligen tycker ju killen om henne som gifter sig (det, eller så var han rädd för att bli uppäten)

Hade jag haft en gnutta moral eller empati i kroppen så hade jag nog hållit med dig Guw. Nu tycker jag dock att det finns olika värden på människor och även att det är kul att häckla fula människor.
Hade jag dock själv varit snygg så hade det varit enbart lågt, eftersom jag själv är lite småful så får jag mobba andra fula människor :D

Jag misstänker att den tråden är lika fejkad som den förra.

Nä, jag tror inte heller det är trådskaparen på bilderna. Känns lite som han radar upp upplägg på upplägg.

"I tell you guys, that night was amazing, I am truly happy that I waited until marriage to lose my virginity."

"How dare you talk about my wife like that, you are lucky I am in the military and am considered a deadly weapon or I would fight you in her honor. As for children we have one on the way now, which is why I married her. She is upset about losing her figure but I still think she looks great."

Nä, jag tror inte heller det är trådskaparen på bilderna. Känns lite som han radar upp upplägg på upplägg.

"I tell you guys, that night was amazing, I am truly happy that I waited until marriage to lose my virginity."

"How dare you talk about my wife like that, you are lucky I am in the military and am considered a deadly weapon or I would fight you in her honor. As for children we have one on the way now, which is why I married her. She is upset about losing her figure but I still think she looks great."

Precis, det blev lite för mycket grädde på moset liksom...

Så vilken skulle ni valt, denna brud eller "skrytet som gick fel'...bruden ?

Nyheter
Custom Bike Show 2025

Den 7 juni var det åter dag...

Forged följer tre baggerbyggen

Tre amerikanska hojbyggare ...

Trendbrott: Rullgrusolyckor med MC minskar

Statistik från försäkringsb...

Mc-olyckor kopplat till rullgrus minskar

Trendbrott: Statistik från ...

BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Back