Nygammal tjej från GBG =)

Hej och välkommen!

Har inte häller så många å köra med och inte snabbast e jag heller! Bara hojta är ofta ute=)

Välkommen!
Gör lite gat-comeback i år med hoj som inte är toksnabb rakt fram. Samåker gärna, bara det inte blir för långa fullgasrepor på motorväg. :) :hej

Välkommen !
Var just nere på biblioteket och läste MC-nytt. Stort reportage i MC-nytt om Tjejligan i Göteborg / på Västkusten med ett 70-tal medlemmar som regelbundet var ute och körde hoj.
tjejligan fanns också på facebook stod det
apropå det här att hitta några att köra med

Kul att så många hör av sig =). Verkar som om jag lyckas lura med Swebob ut på en sväng ev nästa vecka. Någon som är sugen på att hänga med så är det bara att hojta till. Eller om ni vill köra en annan gång får ni gärna skriva ett PM! =) :rock

Kul att så många hör av sig =). Verkar som om jag lyckas lura med Swebob ut på en sväng ev nästa vecka. Någon som är sugen på att hänga med så är det bara att hojta till. Eller om ni vill köra en annan gång får ni gärna skriva ett PM! =) :rock

Klart du ska ut med Swebob han har ju världens schystaste hoj!!!:yoparty

1wYrD2v.jpg

Verkar som att det blir Swebob som får köra med rawiola och inte Drago, han får nöja sig med sportbarbie :hihi

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman