nygårdsdagen 2007 Tierp

mirro

Ny medlem
Gick med
29 Aug 2004
Ort
tierp
Hoj
honda ntv
Jag undrar om ni vill visa upp era fina MC,n på våran Nygårdsdag som vi har den 6 juni (helgdag).
Det kan väl vara en trevligt sätt att tillsammans med oss fira 6-juni ,gratis entre.
Mc-parkering gratis , bilpark 20 kr , fin bilar gratis.
Många olika aktörer däribland mc-stunt sidovagnar ,rallycrossbilar motard,gokart,sen flyg i olika former,servering finns

Länk från 1,a årets tillställning http://www.arbetarbladet.se/local_article.php?id=406614&avdelning_2=105

Vi försöker att få dit lite olika saker som kan gynna så många som möjligt.I år b.la olika bilklubbar och MC-klubbar.

mvh mats r 0293-13645 070-4094711 ordf TMO-
racing hem sida http://medlem.spray.se/nobodaddy/

Till överst på sidan
 
Jag och Ronta funderar på att komma ut och köra lite motard.
 
Nygårdsdagen

Tackar !
skall hämta hyrcartar ,som om ni vill ha 4 hjul i backen så går det bra också.. mvh mats r
 

Hej Mr. Dej såg jag promenixa över en av mackarna (vid fyra mackarna) i fredagskväll, fast du såg nada.
Säg till VAR & NÄR du drar upp till Tierp så kan vi mötas upp. Gäller förresten alla här.

Nar startar tillställningen förresten??

// Ullis
 
Hej Mr. Dej såg jag promenixa över en av mackarna (vid fyra mackarna) i fredagskväll, fast du såg nada.
Säg till VAR & NÄR du drar upp till Tierp så kan vi mötas upp. Gäller förresten alla här.

Nar startar tillställningen förresten??

// Ullis

Jag måste klargöra för Ullis och alla här som tror att jag är nonchalant: Jag måste ha tunnelseende. :gnissla
Tänk på det nästa gång jag går förbi utan att säga hej...

Runt 10.00 skall jag försöka ta mig från Uppsala eftersom jag skall ha med mig tält o grejjor. Publikinsläppet börjar runt 12.00.
 
Hej alla vänner över allt som brummar, åker strax till stora staden och hämtar
hyrcartar.Kan ju vara ett komplement till våra 2 hjul under dagen..
 
Jag måste klargöra för Ullis och alla här som tror att jag är nonchalant: Jag måste ha tunnelseende. :gnissla
Tänk på det nästa gång jag går förbi utan att säga hej...

Runt 10.00 skall jag försöka ta mig från Uppsala eftersom jag skall ha med mig tält o grejjor. Publikinsläppet börjar runt 12.00.

Nu satt jag ju i en bil å de är ju inget man kollar efter precis, så du är very much ursäktad för det.

Jag lär ju dra senare, kanske åker med grannen. Kör också förbi pumpen vid 12, kanske någon till som vill åka då. De är ju då det öppnar & man behöver ju inte vara först.
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top