Nash
KUNG Fotpinne! ;)
Lämnade in min hoj på 100 mila imorse, Jippie, sprängande huvudvärk och lite slö i kroppen sådär kl 8 på morgonen, På med grejerna och iväg till Triumph Center i Länna. Väl framme visar det sig att jag bokade tid för igår och inte idag men shysta som dom är tog dom sig tid för mig iallafall. Men jag tänkte inte sitta där och häcka i 1-2 timmar så jag frågade om jag fick provköra en hoj. Visst sa Tommy, Vilken vill du köra?
Tittade runt omkring och till slut landade mitt öga på ROCKET III!
Absolut, här har du nycklarna kom tillbaka runt 11. i 2 timmar var pojkdrömmen att få sitta på en glidare i sommaren MIN!
Vilket monster, startar hojen och vrider på gasen, HELA hojen LUTAR sig till höger pga av vridet i motorn! WOW!
O så bar det av... På Nynäsvägen var det kanske 3-4 glidare som körde ikapp och började spana på hojen i farten, vilken hora jag kände mig som
Kom fram till jobbet och visade hojen för Pippi, Hon började skratta och skaka på huvudet, hon hade INGEN aning om hur skönt hon skulle tycka att den hojen är
kl 10.30 frågade jag om jag fick låna den till 13, INGA problem! VILKEN SERVICE! Iväg på Lunch med Pippi och minst 10 pers kom fram och förklarade vilken fin hoj jag "har"
NU förstår jag äntligen innebörden med glidare, 100 km/h på 1800 varv och när man känner för det så öser man ut dom 200Nm och man vrider jorden LIIITE ur sin omloppsbana!
Förstår varför folk gör långturer med såna! Ni har ALL min respekt! Fantastisk dag idag! 
Ha det underbart i sommar, Syns på vägarna!
WOHOOOOO!!! 

Tittade runt omkring och till slut landade mitt öga på ROCKET III!

Absolut, här har du nycklarna kom tillbaka runt 11. i 2 timmar var pojkdrömmen att få sitta på en glidare i sommaren MIN!

Vilket monster, startar hojen och vrider på gasen, HELA hojen LUTAR sig till höger pga av vridet i motorn! WOW!

NU förstår jag äntligen innebörden med glidare, 100 km/h på 1800 varv och när man känner för det så öser man ut dom 200Nm och man vrider jorden LIIITE ur sin omloppsbana!

Ha det underbart i sommar, Syns på vägarna!

Last edited: