nyfiken vilka som sänkt farten sen 1 oktober

Peter Pan skrev:
25

Annars har en god väns råd alltid klingat innaför hjälmen; "om du skall köra för fort så gör det ordentligt, då märker du om du får häng" :tungan

Kan väl ej stämma...:va

"Gör man det ordentligt" får man väl inget häng...:hojraket

knutten10 skrev:
2524534 Insämmer men för mig gäller det samma sak med firma bilen som alltid, men speciellt nu. Man vet ju inte om dom stoppar en för ynka 10km/h för fort. Blir ganska dyrt redan då.

Skulle tro just nu i början i alla fall att dom stannar alla som ligger lite över. Dom plocka mig i onsdags för 17 km/h över på en 70-sträcka (landsväg med väldigt gles bebyggelse). Fick 2400 kr för detta, bara att bita i det sura äpplet och tacka och ta emot, betala så fort jag kom hem via internetbanken och lade upp deras konto under kategorin prenumeration för lär nog inte vara sista böteslappen jag får ;). Kommer att fortsätta köra som jag alltid gjort, men man får hålla ett extra vakande öga nu.

Kände mig bara tvungen sen att bränna iväg så att bakhjulet sladda runt lite i grusen vid dom bara i ren protest, eftersom att jag tycker att dom överdriver allting nu. :FU

Last edited:
Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...