Nyfiken fråga

Det finns en risk att jag blir bannad om jag säger det. Och det skulle ju vara att spela det ungerska öket i händerna, så jag får nog passa där.:tungan

:D

men du vet ju att alla som sympatiserar med mackan kommer att gå samma öde till mötes så dina timmar på sh är räknade eller som dom brukar säga: huvudvärk kan komma plötsligt:D

Jo, han blev väl bannad i racingforumet för länge sedan, du menar att han aldrig har varit tillbaka efter det?

Kommer inte riktigt ihåg i vilken forumdel det var. Han startade ett gäng trådar och fick slutligen alla mot sig för att han idiotförklarade alla.

Vet inte om han kommit tillbaka under annat nick efter det.

hoppet är det sista som överger mig:D

Bara för att lägga lite sordin på ditt glada humör kan jag meddela att Markus kommer tillbaka.:yoparty Han lär vara mer taggad än någonsin.
Man kan ju alltid hoppas att han ger en extra känga åt dem som varit allmänt skadeglada och gottat sig åt banningen.:banana

Bara för att lägga lite sordin på ditt glada humör kan jag meddela att Markus kommer tillbaka.:yoparty Han lär vara mer taggad än någonsin.
Man kan ju alltid hoppas att han ger en extra känga åt dem som varit allmänt skadeglada och gottat sig åt banningen.:banana

oj, då får han å göra, du kan väl bistå honom, ni kan dela broderligt och ta hälften var:rofl

no soup four you, NEXT:D

oj, då får han å göra, du kan väl bistå honom, ni kan dela broderligt och ta hälften var:rofl

Som du är väl medveten om har Markus inga som helst problem att platta till dig utan min hjälp, det har ju framkommit med all önskvärd tydlighet redan. Det skulle vara direkt osportsligt om jag la mig i era uppgörelser. Så kan vi inte ha det. Jag vill inte ha på mitt ansvar att du blir suicidal eller nåt ännu värre.:D

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman