Nycklar

holm44

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2006
Hoj
MT09 -17
HJÄLP! NÄR jag häromdagen skulle underhållsladda tantens hojbatteri visade det sig att både orginal- och reservnycklar är spårlöst borta...:mad:Va f-n gör man...har visserligen hela vintern på mig o leta...Annars,går det o få fram nya via chassinr?Gäller en virago535 -97:a m b.la styrlås,en så´n där liten kolv som skjuts in i styrstolpen:arsele

mvh holm44:gråta

ring till din lokala handlare. här lär du inte få svar, för att någon kommer försöka sno någon annans hoj om vi börjar prata lås

Antar att styrlåset inte är låst, right?
Då behöver du bara ta loss det kromade locket som sitter med en inslagen sprint.
Om du knackar loss locket försiktigt så får du med dig sprinten, sen är det bara att dra ut låskolven, dessa säljs komplett med nycklar hos din Yamaha-nasare.
Eftersom den inte har startspärr köper du ett nytt tändningslås också.

Klart.

Antar att styrlåset inte är låst, right?
Då behöver du bara ta loss det kromade locket som sitter med en inslagen sprint.
Om du knackar loss locket försiktigt så får du med dig sprinten, sen är det bara att dra ut låskolven, dessa säljs komplett med nycklar hos din Yamaha-nasare.
Eftersom den inte har startspärr köper du ett nytt tändningslås också.

Klart.

:mad:jorå,styrlåset är ordentligt låst,man är väl noggrann!
leffe:dummer

Keylooser

Såg nu att styrlåset ej var låst,o lelles hade t-lås för 400 spänn,så det blir lite meka i vinter.Jag har bra lyse o värme i min lilla bod (o nåra pilsner...)så det är inte så synd om mig:banana

holm44

Nyheter
Nicky Hayden-specialversion – såld för 2,5 miljoner

En exklusiv motorcykel med ...

BMW Motorrad Vision CE

På IAA Mobility 2025-mässan...

Höstrusch för våra fotografer

Inte bara sommarmånaderna, ...

Jonathan Rea avslutar sin racingkarriär

Efter nästan två decennier ...

Yamaha debuterar med V4 i MotoGP

Yamaha har meddelat att för...