Nycklar

holm44

Ny medlem
Gick med
13 Jul 2006
Hoj
MT09 -17
HJÄLP! NÄR jag häromdagen skulle underhållsladda tantens hojbatteri visade det sig att både orginal- och reservnycklar är spårlöst borta...:mad:Va f-n gör man...har visserligen hela vintern på mig o leta...Annars,går det o få fram nya via chassinr?Gäller en virago535 -97:a m b.la styrlås,en så´n där liten kolv som skjuts in i styrstolpen:arsele

mvh holm44:gråta

ring till din lokala handlare. här lär du inte få svar, för att någon kommer försöka sno någon annans hoj om vi börjar prata lås

Antar att styrlåset inte är låst, right?
Då behöver du bara ta loss det kromade locket som sitter med en inslagen sprint.
Om du knackar loss locket försiktigt så får du med dig sprinten, sen är det bara att dra ut låskolven, dessa säljs komplett med nycklar hos din Yamaha-nasare.
Eftersom den inte har startspärr köper du ett nytt tändningslås också.

Klart.

Antar att styrlåset inte är låst, right?
Då behöver du bara ta loss det kromade locket som sitter med en inslagen sprint.
Om du knackar loss locket försiktigt så får du med dig sprinten, sen är det bara att dra ut låskolven, dessa säljs komplett med nycklar hos din Yamaha-nasare.
Eftersom den inte har startspärr köper du ett nytt tändningslås också.

Klart.

:mad:jorå,styrlåset är ordentligt låst,man är väl noggrann!
leffe:dummer

Keylooser

Såg nu att styrlåset ej var låst,o lelles hade t-lås för 400 spänn,så det blir lite meka i vinter.Jag har bra lyse o värme i min lilla bod (o nåra pilsner...)så det är inte så synd om mig:banana

holm44

*/ ?>
Nyheter
Sista dagarna för ”Early Bird”, Gotland Ring Bike Week!

Boka senast lördag 31/1 för...

Gotland Ring GPE Circuit i konkurs, verksamheten räddad!

Bolaget bakom den dagliga d...

Besöksstorm till MC-mässan på Elmia

Den svenska mc-mässan har v...

MC-mässan startar idag

Med start idag, den 23 janu...

Fullt drag på mc-mässan i Jönköping!

Bikes monter full till bred...

Nya Indian Chief Vintage

I kölvattnet av att ha spar...

MotoGP 2026: kalender och förare

MotoGP-kalendern och förarn...

Benavides till dramatisk Dakar-seger

Luciano Benavides, som gick...

Gotland Ring Bike Week 2026 – rabatt på färjan klar!

Alldeles nyss fick vi klart...

Michelin lanserar Anakee Adventure 2 – nytt adventuredäck med fokus på väg, men redo för grus!

Michelin breddar sitt adven...

Back