Nycklar till demohojar på mc-mässan

Supporter

Anna Sedin
Gick med
9 Nov 2013
Ort
Holmsund
Hoj
Ingen
Nycklar till demohojar på motorfestivalen på Northbike 14-15 maj

Då var det klart angående grillning, så då tar vi nästa uppdrag. Nyckelutlämning till demohojarna under mässan, så nu vill jag se massa pigga medlemmar räcka upp handen. Vi vet ju att det vankas VIP kväll för oss under sommaren, för detta så bidrar vi med hjälpande händer i två dagar på mässan. Tiderna är lördag 10-16 och söndag 11-15, de som vet med sig att man inte fixar tempot vid utlåningen får gärna komma å hjälpa till att ställa iordning och städa undan.
Vi bör sitta 3 st varje pass, längden på passen beror på hur många arbetsvilliga vi får med oss. Så sätt igång å spamma tråden, skriv vilken dag ni kan eller om ni kan båda.

Vi har nu 5st på lörd, men endast 3 på söndag. Om vi vill kunna sitta två timmars pass, minst tre på varje pass, så saknas det 3 på lördag (eventuellt att jag tar morgonpasset och sen hjälper till med grillning, då saknas 2) och 4 på söndag (eventuellt står jag heldag i grilltältet då)

Lördag
Borgeryd
Jonas G
Robert B-Ö
Jimmy A
Granis
Eventuellt Anna

Söndag
Peje
Rober B-Ö
Pudas
Eventuellt Anna





Vi kan eventuellt behöva folk i grilltältet på söndag, måste se vilka som kan vilka dagar först.
 
Last edited:

alex.johansson

Ny medlem
Gick med
27 Jan 2015
Ort
säffle
Hoj
-42 harley wlc, -75 harley järnsportster, -89 dr 600
Jag blev bara så glad när jag såg något om en mässa till så jag skrev före jag tänkte efter;) Umeå blir väl långt dock..
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top