Nybliven

Ollvid

Ny medlem
Gick med
30 Jul 2012
Ort
På sadeln
Hoj
Honda Hornet 600 2001
Hej!

Har precis blivit med MC! Det blev en motard, som jag kallar för Husaberg, 135kg tjänstevikt och en massa fräs i bakhjulet.
Har inget kort än men skall övningsköra så fort pappersarbetet är klart :)

Ville bara säga hej och varna för en hel del frågor, då jag har en stor kunskapstörst :)
 
Välkommen ! :tummenupp
Och grattis till valet av en motard. Ska väl inte vara några som helst problem klara konbanan med en sådan.
Om du väljer köra upp på den.
 
Tackar! :)

Nej, det skall det nog inte. Idag blir det till att köpa lite utrustning. Alltid kul =)
 
Tackar! :)

Nej, det skall det nog inte. Idag blir det till att köpa lite utrustning. Alltid kul =)

Och en vill ingen att du snålar med! Köp riktiga grejer, har ni inte råd eller frågor finns det trådar! (fc moto brukar vara poppis)

Lycka till :tummenupp
 
Alltid trevligt med nyfikna motorcyklister som vill lära sig en massa.

Jag rekommenderar även att du blir medlem i SMC " Sverigesmotorcyklister" www.svmc.se

SMC Västra Götaland är ett fint distrikt med en hel del aktiviteter.

Du kan läsa lite mera på deras distriktsida, http://www.svmc.se/vastragotaland

Lycka till med körkortet.
 
Har ni postat nått utan reklam från smc? ;)

Syns vi på kullen?

Med vänlig hälsning, Insektsnyckel lånarn på Anderstorp
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top