Nybliven singel!!!

Koka upp vatten för spagetti, ta en halvburk creamfresh (tomat basilika) trimmla lite bacon och rödlök. stek det, ha i lite grovmalen svartpeppar, samt vitlökpulver. när det är färdig stekt så häll ner creamfreshen och låt dem koka ihop lite. när spagettin är klar så är det bara servera. väldigt enkelt. vill man ha i nått mer i "såsen" kan man strimmla lite biff, fläskfile eller det man gillar. men du ville ha nåt enkelt så jag skrev bara bacon då det är as enkelt och dessutom gott och mätar väl ;) vill du ha lite mer avancerade recept är det bara säga till ;)

Har varken svårt men att ha städat hemma, laga mat eller brottas i sängen men super svårt att hitta en brud som uppfyller dessa saker, o lite mer ;)

ja i fjollträsk bor det väl mestadels "aj, jag bröt en nagel-tjejer"... :gnissla

Vart ligger Höör? Här i Hufvudstaden finns det så många "hemkört vid beställning över 99:-" att man aldrig behöver laga mat! Dock blir man lite dålig i magen om man äter för mycket Thai.. :zpy Fast då är det bara köra lite Vietnamesiskt några dagar så är det lungt sen :tummenupp
Jag va ner till Höör för ett tag sen med en polare och där kan man visst köpa fryst färs på sparbanken... konstigt ställe det där. :va

Bifogat

• färs.jpg
    färs.jpg
    65.9 KB · Visningar: 54
ja i fjollträsk bor det väl mestadels "aj, jag bröt en nagel-tjejer"...

Ha ha, man får kolla deras handlag med dynggrepen innan man slår till :D

JA!!! vem hatar inte att stå i köket!! all j*vla disk, nä, snus, redbull och en påse gott&blandat, har man överlevt på förr:tummenupp

:tummenupp då svälter du inte ihjäl alla fall men får du ligga något då :rolleyes:

"dr phil-röst" Hur roligt tror du att dina simmare har det :rolleyes:

(nu är det nog dags att gå till sängs innan detta ballar ut fullständigt)
Nynnar Magnus Uggla's senaste i bakgrunden så länge...
och det är :va

Laga mat är ju roligt men att diska gör man ju inte, nästan lika jobbigt som att tvätta. Men med en kastrull och 1panna så har man mat för 2dagar.
Tar mindre tid än att åka till donken och få sig en burgare.

Maten och disken är ju inga som helst problem som singel. Värre med städningen :gnissla

En burk majskorn och en burk tonfisk. Lite fefferoni, några skivor skinka och lite ost till efterrätt...

Själv gillar jag att experimentera lite i köket, fast inte varje dag :tungan

Linda parmaskinka runt kycklingfiléer (kan med fördel stoppa i lite basilika eller annat grönt krafs också) och stek. Tandpetare får skinkan att stanna kvar runt kycklingen.
Klyfta potatis och koka i ca 10 minuter. Skär upp lite rotfrukter och lägg tillsammans med potatisen på en plåt. Toppa med rödlök och lite riven vitlök samt olivolja. In i ugnen på 225 grader tills det ser bra ut.
Bearnaise till funkar utmärkt.
ICA har färdigpackade salladspåsar med olika sorters grön smörja i så man behöver bara komplettera med lite paprika, tomat och gurka. Pestovinägretten till är kanon :tummenupp

Där har du en enkel måltid som också duger gott att bjuda en tjej på :)

Problemet är ju bara att lura in :tuttar i lägenheten :D

Du får fråga grannen! =)

Du verkar ju va bra på att laga mat..?
Flytta in? :tuttar

-Eeeh...hej! Du skulle du kunna komma in till mig en sväng och kolla om mitt kött är färdigstekt? :D

Bra på att laga mat?...nja kan jag inte påstå.
Ska jag flytta in till dig eller ska du flytta in till mig? :confused: :)

Jag har levt på Polarbröd och pasta i typ 1 år snart. Har varit singel betydligt längre men har bott hemifrån 1 år..:)
Jag mår bra. Måste inte vara så avancerat med mat. Skulle vilja laga mat som typ Roland i Torsk på Tallin ibland. Men då skulle jag börjat gråta och tycka synd om mig själv.:tungan
Jag känner en som jobbade på polar, han åt bara polarbröd och pasta, sen fick han skörbjugg.

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!