Nybliven hojförare :)

Mandy

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2016
Ort
Huddinge
Hoj
Kawasaki Z800 Sugomi 2016
Jag klarade just mitt teoriprov på trafikverket, bokade precis uppkörning för 10 minuter sen. ska bli kul att visa vad man går för.:D kanske syns på vägarna någon gång:p vem vet????:)

Bra jobbat!! :) fan va kul!! När e uppkörningen då? Var ska du köra upp?
D kommer nog gå jättebra!
Ja vi får väl ta en tur å fira dej sen! :)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 

Christian8906

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2015
Ort
Töreboda
Hoj
Yamaha Dragstar 650 (1998)
Jag ska köra upp om två veckor, ska köra med läraren några kvällar så allt sitter, ska köra upp i skövde, sen blir det hoj semester förhoppningsvis, när jag gjorde risktvåan så hade jag aldrig kört mer än en gång innan, och han som höll i risktvåan tyckte att min broms teknik var helt perfekt, så vi får hoppas jag klarar mig. Vart körde du upp någonstans då?

Skickat från min SM-T211 via Tapatalk
 

Mandy

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2016
Ort
Huddinge
Hoj
Kawasaki Z800 Sugomi 2016
Jag ska köra upp om två veckor, ska köra med läraren några kvällar så allt sitter, ska köra upp i skövde, sen blir det hoj semester förhoppningsvis, när jag gjorde risktvåan så hade jag aldrig kört mer än en gång innan, och han som höll i risktvåan tyckte att min broms teknik var helt perfekt, så vi får hoppas jag klarar mig. Vart körde du upp någonstans då?

Skickat från min SM-T211 via Tapatalk

Ok men dåså, då e d inga problem att bli godkänd på uppkörningen sen! :)

Jag körde upp i Eskilstuna :)


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 

Christian8906

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2015
Ort
Töreboda
Hoj
Yamaha Dragstar 650 (1998)
Min körskole lärare har ju ställt upp lågfart och högfarten så alla kan öva på dom dygnet runt. Vilket jag tycker är perfekt tillfälle öva. Jag ska köra tills allt sitter i ryggmärgen :D, vad kör du för hoj då?

Skickat från min SM-T211 via Tapatalk
 

Mandy

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2016
Ort
Huddinge
Hoj
Kawasaki Z800 Sugomi 2016
Min körskole lärare har ju ställt upp lågfart och högfarten så alla kan öva på dom dygnet runt. Vilket jag tycker är perfekt tillfälle öva. Jag ska köra tills allt sitter i ryggmärgen :D, vad kör du för hoj då?

Skickat från min SM-T211 via Tapatalk

Det låter skitbra! Ja kör hårt nu, så fixar du detta sen!Jag nötte oxå banorna å inbromsningarna så det verkligen satt! Man måste ju fixa det med även när man blir skitnervös!

Jag kör en Kawasaki z800 (sugomi nakenmodellen), den e jag mycket nöjd med! Har du nån hoj än?



Skickat från min iPhone med Tapatalk
 

Christian8906

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2015
Ort
Töreboda
Hoj
Yamaha Dragstar 650 (1998)
Ja man måste träna hårt, träning ger färdighet så att säga, ofasen ja det är ju en schysst hoj:D jag håller på förhandlar på en, men jag lånar chefens Suzuki Bandit 1250 och kör på just nu. Jag tycker det är en trevlig hoj.

Skickat från min SM-T211 via Tapatalk
 

Mandy

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2016
Ort
Huddinge
Hoj
Kawasaki Z800 Sugomi 2016
Ja man måste träna hårt, träning ger färdighet så att säga, ofasen ja det är ju en schysst hoj:D jag håller på förhandlar på en, men jag lånar chefens Suzuki Bandit 1250 och kör på just nu. Jag tycker det är en trevlig hoj.

Skickat från min SM-T211 via Tapatalk

Haha ja, d e så sant som d e sagt ;)
Oki vad kul :) bra att du har en hoj som du tycker e trevlig!


Skickat från min iPhone med Tapatalk
 

Christian8906

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2015
Ort
Töreboda
Hoj
Yamaha Dragstar 650 (1998)
Kommer uppdatera mina framsteg med Mc kortet här på sporthoj. Så ni alla vet hur de går:D

Skickat från min SM-T211 via Tapatalk
 

NewMC

Ny medlem
Gick med
16 Dec 2014
Ort
Stockholm
Hoj
2013 Kawasaki Z800e, Svart
Grattis Mandy! Gillar valet av hoj :tummenupp
Alltid kul ju fler hojar som är med i gruppkörningarna så du är varmt välkommen att hänga med mig och mina vänner. Blandad pott av tjejer och killar, dock mestadels killar, men ser ingen anledning till att det ska vara ett problem. Vi kör i ganska lugnt tempo dessutom :)
Hör gärna av dig via PM så kan vi byta kontaktinfo
 

Mandy

Ny medlem
Gick med
20 Jun 2016
Ort
Huddinge
Hoj
Kawasaki Z800 Sugomi 2016
Grattis Mandy! Gillar valet av hoj :tummenupp
Alltid kul ju fler hojar som är med i gruppkörningarna så du är varmt välkommen att hänga med mig och mina vänner. Blandad pott av tjejer och killar, dock mestadels killar, men ser ingen anledning till att det ska vara ett problem. Vi kör i ganska lugnt tempo dessutom :)
Hör gärna av dig via PM så kan vi byta kontaktinfo

Tack så mycket :) Yes skickar meddelande till dej ;)
 

Deijvergard

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2015
Ort
Älvsjö
Hoj
Ingen atm
Hej! :)

Jag är ny här på forumet, är en tjej på 27 år som tog mitt efterlängtade mc-kort för ett par veckor sedan!!

Kör en Kawasaki Z800, bor i Huddinge i Stockholm. Skulle vara kul att hitta roliga att köra med :))

//Mandy

Tack så mycket :) Yes skickar meddelande till dej ;)

Tänkte smyga mig in här lite då jag också söker folk i sthlms trakten o köra med ( är från Huddinge )!

Ni får jätte gärna höra av er till mig i PM :)

Kör en kawasaki er6n från 2012 :)
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top