nybliven gsx750es -84 ägare.. lite frågor

Exakt en sån hade jag -88, och som jag ryckte i det styret utan att få framhjulet att lätta. Konstigt nog var tvåans vxl trasig när jag köpte den.

Har för mig att den var en indikator för vilken vxl man hade i, var den digital rent utav?

ja visst e de nån digital historia som visar växel.. bakhjuls egenskaper har jag dock inte vågat mig på att en försöka med än.. dock funkar alla 5 vxlarna

tjo nu har jag varit ute och grejat.. och alla 4 stiften är vita.. så de behövs nog en ombestyckning.. men då v&h säger att det ska vara 122.5 ska jag ha dom i dom ytre och ta en storlek större i dom inre eller ska jag köra 122.5 i alla 4 till och börja med ??
dom kostar ju inte så mycke så jag kan ju köpa 4st 122.5 och 2 st storlek större få se.. tänkte glida in te stan och kolla om lokala suzuki handlaren har nå sånt hemma

Last edited:
japp satte i 122.5 i alla fuggar och stälde bränsleskruvarna på 3 varv ut ifrån stängt.. och inte läst av stiften än men det blev en kännbar skilnad i gången... dock så började kopplingen slira då man drar på... så det bli nog att i med starkare fjädrar som fusk eller så byter jag lammelerna medans jag endå håller på.. vet ju inte hur länge sen det va...

Nyheter
Premiär för Östgöta Dundret

Under 1940 talet var Finspå...

Ny 500-kubiks retro från Honda

Efter rykten om en ny retro...

Nya BMW S 1000 RR tar form

Redan i maj 2025 gav BMW me...

Helsvarta Deadwood – Ny cruiser från H-D