Nybliven CBR929 ägare!!

Ullis80

Ullis
Gick med
13 Aug 2005
Ort
Göteborg
Hoj
Honda CBR929,SuzukiGSX750, Honda MTX125
Hittade två likadana CBRer när vi kom hem från Afrika, pojkvännen och jag. Ska bli extra kul denna vår att få köra helt ny typ av hoj! Har en Suzuki GZX750 från -82 innan så det är lite skillnad i körställning och teknik... Fast nu är det ju så varmt så man kan nästan ta fram lillhojen och åka! VIlken höst! Synd att man missade hela hojsäsongen... Men snart är nästa här!!!
 
Rigge skrev:
Gula 01 är lätt snyggast! :tummenupp

Jag håller med....den enda hojen som spöar den utseendemässigt är 954:an i svart/gult utförande.... :banana


(tyvärr räckte mina pengar bara till en 929:a, men jag e jävligt nöjd med den ändå..... :tummenupp )
 
Zephro skrev:
Jag håller med....den enda hojen som spöar den utseendemässigt är 954:an i svart/gult utförande.... :banana


(tyvärr räckte mina pengar bara till en 929:a, men jag e jävligt nöjd med den ändå..... :tummenupp )

Röd/vita USA modellen är jäkligt snygg också.
 
Grattis till ett "lagom" val. Smart.

Tycker 00-an svarta med vita inslag är SÅ snyggast...
Var nära att min vän i Täby fått sälja i somras.
Tur som var saknades pengar... = han har den kvar, och vi kan åka ner till ringen i sommar! :tummenupp
 
Ullis80 skrev:
Hittade två likadana CBRer när vi kom hem från Afrika, pojkvännen och jag. Ska bli extra kul denna vår att få köra helt ny typ av hoj! Har en Suzuki GZX750 från -82 innan så det är lite skillnad i körställning och teknik... Fast nu är det ju så varmt så man kan nästan ta fram lillhojen och åka! VIlken höst! Synd att man missade hela hojsäsongen... Men snart är nästa här!!!



Fröken Jansson ta med dig hojen till Stockholm i vår...
////Ceder


Hälsa Micke
 
Grattis till en skon hoj! Snabb, rolig och inte minst grymt bekvam att aka langt med. Hade en VFR 800 innan, och trodde CBR:en skulle vara jobbig att "toura" med, men jag gillar den annu battre :tummenupp

Snart sommar!
 
Bara att gratulera! Lika glad som avundsjuk. Jag kommer jag med. 929:a är spikat.
 
Kör så det ryker nu kusinvitamin... och hinner jag inte skaffa något eget innan säsongen så är det du som får skjutsa runt mig :tungan
 
Nice

Ja,en bra hoj som går fin,fint överallt,lätt att slanga med(bonus) dessutom.
Har själv en 929-00 gul,vit,blå :tomten

Lycka till....
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top