Nybliven CBR929 ägare!!

Ullis80

Ullis
Gick med
13 Aug 2005
Hoj
Honda CBR929,SuzukiGSX750, Honda MTX125
Hittade två likadana CBRer när vi kom hem från Afrika, pojkvännen och jag. Ska bli extra kul denna vår att få köra helt ny typ av hoj! Har en Suzuki GZX750 från -82 innan så det är lite skillnad i körställning och teknik... Fast nu är det ju så varmt så man kan nästan ta fram lillhojen och åka! VIlken höst! Synd att man missade hela hojsäsongen... Men snart är nästa här!!!

Rigge skrev:
Gula 01 är lätt snyggast! :tummenupp

Jag håller med....den enda hojen som spöar den utseendemässigt är 954:an i svart/gult utförande.... :banana

(tyvärr räckte mina pengar bara till en 929:a, men jag e jävligt nöjd med den ändå..... :tummenupp )

Zephro skrev:
Jag håller med....den enda hojen som spöar den utseendemässigt är 954:an i svart/gult utförande.... :banana

(tyvärr räckte mina pengar bara till en 929:a, men jag e jävligt nöjd med den ändå..... :tummenupp )

Röd/vita USA modellen är jäkligt snygg också.

Grattis till ett "lagom" val. Smart.

Tycker 00-an svarta med vita inslag är SÅ snyggast...
Var nära att min vän i Täby fått sälja i somras.
Tur som var saknades pengar... = han har den kvar, och vi kan åka ner till ringen i sommar! :tummenupp

Ullis80 skrev:
Hittade två likadana CBRer när vi kom hem från Afrika, pojkvännen och jag. Ska bli extra kul denna vår att få köra helt ny typ av hoj! Har en Suzuki GZX750 från -82 innan så det är lite skillnad i körställning och teknik... Fast nu är det ju så varmt så man kan nästan ta fram lillhojen och åka! VIlken höst! Synd att man missade hela hojsäsongen... Men snart är nästa här!!!

Fröken Jansson ta med dig hojen till Stockholm i vår...
////Ceder

Hälsa Micke

Grattis till en skon hoj! Snabb, rolig och inte minst grymt bekvam att aka langt med. Hade en VFR 800 innan, och trodde CBR:en skulle vara jobbig att "toura" med, men jag gillar den annu battre :tummenupp

Snart sommar!

Bara att gratulera! Lika glad som avundsjuk. Jag kommer jag med. 929:a är spikat.

Kör så det ryker nu kusinvitamin... och hinner jag inte skaffa något eget innan säsongen så är det du som får skjutsa runt mig :tungan

Nice

Ja,en bra hoj som går fin,fint överallt,lätt att slanga med(bonus) dessutom.
Har själv en 929-00 gul,vit,blå :tomten

Lycka till....

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma