Nybliven 600 ägare! "Varning för snuskiga bilder"

jack_pil skrev:
för tillfelet är det igentligen ganska onödigt med uppfällbara elektroniska skyltar.. men vill man vara anonym när man är jagad av polisen (även om dom inte kan sätta ditt dig) så kan man vara det, och om man parkerar så är det inte lika uppenbart för folk att ta reda på vem man är :D
sedan i framtiden så kanske det kommer finnas ägande beviss där du osm ägare står för hojen och dess bravader i trafiken såvida du inte har kontrakt med någon annan som lånar den under en viss tid...
rätt bra med andra ord när de nya skyltarna isf kommer med kamera bakåt..

Är du säker på att dom nya kamerana kommer kan ta bakåt också?
kan ta det via pm men du kanske skulle kunna bygga det åt mig snart? hur driver du den?

Rasorblade skrev:
så att man kan "gömma/fälla upp" reg.plåten så den inte syns bakifrån.

precis... då kan man fälla upp denna vid parkeringen, i kanske en IQ befriad polisjakt eller vid polisens bussar som kör video radar med kamera bakåt och framåt... (fungerar som stolparna ungefär)

# Krachpuckar , fram och bak

Är det någon som har några av delarna som jag tänkt montera i vinter ligandes så kan ni ju säga till!

Jag har puckar följ länken bara

jack_pil skrev:
precis... då kan man fälla upp denna vid parkeringen, i kanske en IQ befriad polisjakt eller vid polisens bussar som kör video radar med kamera bakåt och framåt... (fungerar som stolparna ungefär)
Bevisvärdet för en videofilmning/fotografering av en registreringsskylt på en MC är lika med noll. Varför lägga tid och pengar på en fällmekanism då?

valmers skrev:
Bevisvärdet för en videofilmning/fotografering av en registreringsskylt på en MC är lika med noll. Varför lägga tid och pengar på en fällmekanism då?

snälla valmers gå tillbaka läs har ju redan svarat på de

Last edited:
AndersJohansson skrev:
:drool

Grattis till nya hojjen, hoppas den går bra utan krångel och allt sånt där :tummenupp

Hoppas jag med:)

Är på verkstad för byte av bromsvätska och strypning nu, ska reg besikta och ta bort dom på fredag:)

Grattis till en mycket fin hoj alex :) Har länge själv suktat just efter en röd/vit/svart r6a 01 till 02 :4skrika Man blir ju inte lite sugen :huvet
Hoppas du får många trevliga mil med den :tummenupp
//Dennis

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey