Nybörjartjejen

do not worry be happy.....

Hej hej kul kul att du joina stå på dig :tummenupp

Jag trodde det ÄR en sport att köra hoj :3freak :3freak
Man kan tävla med en glidare också om man nu vill det fast den har kanske inte bästa väghållningen .



Min förra hoj ER5 (R.I.P) kvalade heller inte in här men det var ingen som sa nått? :yoparty
Do not worry Bettan det är vintersjukan (av att inte köra hoj) som går här . Några personer hänger upp sig på små petitesser bara. :gnissla

(edit .ja ja vet jag kan inte stava så världen går under nu? va? va va)

Chill out :fyllisar
Blue Queen
 
Akilles skrev:
Hur kul kan det vara att gå flera år och vilja ha en hoj, köper en hoj och sedan glider man ner på stan och träffar några som står och pratar, glider upp bredvid och de direkt börjar säga "du har ju ingen sporthoj, åk till en annan kiosk.se".

Jag tror inte att det e många som skulle göra det. Alla är i regel mycket trevligare och behagligare IRL. Det e mycket "jargon" och ironi på SH.
 
RoLLER skrev:
Jag tror inte att det e många som skulle göra det. Alla är i regel mycket trevligare och behagligare IRL. Det e mycket "jargon" och ironi på SH.
Åja åja,du brukar ju stå o pissa på motarder utanför donken ju :hihi
 
Hallå där,tjejen..

Tjena Bettan!
Jag ska göra mitt bästa för att lära upp dig till en bra och kompetent hojåkare, jag lovar! :nicka
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top