Tohey
Ny medlem
Hej, är en kille på snart 22 år. Har älskat motorcyklar sedan barnsben och vill nu ta "mellankortet" nu inför nästa sommar så ja har ett par frågor till er erfarna.
Vilken hoj skulle ni kunna rekommendera?
Är 184cm lång om någon undrar sitthöjd. Har funderat på en sv 650. Har en tajt budget på högst 15 000 kr kan sträcka mig 1000-2000 om nödvändigt dock. (Om jag köper en sv 650 så kommer jag begränsa effekten till 35kW)
Vilka online -affärer hittar man bra tillbehör och kläder? (Ebay?)
Vet inte om värt att nämnas, men har kört crossmoppe mycket och har ca 2000 mils erfarenhet från det.
Sist men inte minst, har ni några generella råd för nybörjare? Bra sidor att ha i åtanke och så vidare?
Hälsningar, Tobias
Vilken hoj skulle ni kunna rekommendera?
Är 184cm lång om någon undrar sitthöjd. Har funderat på en sv 650. Har en tajt budget på högst 15 000 kr kan sträcka mig 1000-2000 om nödvändigt dock. (Om jag köper en sv 650 så kommer jag begränsa effekten till 35kW)
Vilka online -affärer hittar man bra tillbehör och kläder? (Ebay?)
Vet inte om värt att nämnas, men har kört crossmoppe mycket och har ca 2000 mils erfarenhet från det.
Sist men inte minst, har ni några generella råd för nybörjare? Bra sidor att ha i åtanke och så vidare?
Hälsningar, Tobias