jag gjorde all min körning på körskola. Fordonet där var en BMW r800. Naken, brett styre, man satt upprätt och go svängradie. Risktvåan kördes på en Ducati 696 Monster, Naken, brett styre, 0,000002 grader mer framåtlutad och go svängradie.
Första hojen jag köpte efter kortet blev en CBR 600, för att jag ville vara ballast i kvarteret!

Kåpor, (livrädd att tappa den) Smalt styre (noll kontroll ibland), om man inte ligger ner och kör så tar handlederna stryk nå så in i bomben, och svängradie på säkert 50+ meter.
Nu när man har 100+ mil i kroppen på busen så har man naturligtvis växt i den, men ett tag, när man just tagit ut den från vinterdvalan, så var man rätt och slätt livrädd för den! var så pass att jag funderade på en säljannons för annars skulle jag köra ihjäl mig DireCkt! Tror att jag skulle varit precis lika glad om jag hade köpt en vettigare "nybörjarhoj"
btw! Kom ihåg att skydd, hjälm, jacka, skor, och byxor kostar apa om du måste köpa nytt. Sen ev lås, kanske en kass blinkers eller lampa här och där. Det drar iväg snabbt