stridis nr60
if you cant bet them.hit them harder

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
tibbi skrev:vi är fyra killar som tänkte börja åka Rookie 1000 nästa år.Blir lite förbryllad av alla olika kalendrar och namn,so,sm,nm.vilka race kör man somrookie 1000 pilot.och det är väl B-licens som krävs va.MVH tobbe
menar du att vi kör support på sm tävlingarna.inget åka i dom nordiska granländernabjörn.e skrev:B-lic blir det. SO=scandinavian open. vi kör då i cup form (ne jag är för trött för att stava). Sm är svenska mässterskapen men det kommer inte ni (vi) köra utan vi kör som support klass. NM är väll nordiskt mästerskap vilket är lika med SO![]()
rörigt värre är det![]()
välkommna till träsket
björn
tibbi skrev:menar du att vi kör support på sm tävlingarna.inget åka i dom nordiska granländerna
tibbi skrev:menar du att vi kör support på sm tävlingarna.inget åka i dom nordiska granländerna
tibbi skrev:vi är fyra killar som tänkte börja åka Rookie 1000 nästa år.Blir lite förbryllad av alla olika kalendrar och namn,so,sm,nm.vilka race kör man somrookie 1000 pilot.och det är väl B-licens som krävs va.MVH tobbe
#8 R1000 skrev:Hej.
Gå in på http://www.karlskogamotorstadion.com/ för att ha koll på Scandinavian Open/NM.
Eller gå in på http://www.roadracing.se/ för att se SM
Sen finns det några B-race som klubbarna anordnar utan seriemedverkan.
Rookie = B-licens.
Kör så det ryker.![]()
/Niklas
RR:Benny skrev:Roligt med fler 08r som kör R1000, förhoppningsvis kan vi samåka till träningar & tävlingar...
Medin skrev:Ja det verkar som jag skall flytta dit, så jag räknar jag kallt med att vi är ett gäng som åker varje tisdag till Linköping och tränar![]()
Men hallå, överge oss nu inteMedin skrev:Ja det verkar som jag skall flytta dit, så jag räknar jag kallt med att vi är ett gäng som åker varje tisdag till Linköping och tränar![]()
LOTTAK skrev:Men hallå, överge oss nu inte![]()
björn.e skrev:My bitch is going to the fjolträsk, my bitch is going to the fjolträsk... ont sååå väjter![]()
björn
björn.e skrev:My bitch is going to the fjolträsk, my bitch is going to the fjolträsk... ont sååå väjter![]()
björn
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT