Nybörjare på hoj [Film]

Hehe tusan också.. la in 2 till nu.. :tungan

Så dålig som han e på förta filmen kan man ju för i hel--te inte vara!!!! :argpådato :kocko
Allvarligt. Det där va det mest idiotiska jag någonsin sett.
Blir bara arg av nån anledning. :huvet :huvet

hehe har en kompis som gjorde ungfär sammasak som på första filmen :D
skulle testa brosans trial 250cc, smart som min bror är lånar han ut den och säger tryck in koppling om nått händer

Sedan sätter han sig på siktar rak mot en bil :D kör i väg som han på filmen, sen tycker han väl att det blir otrevligt och trycker in koppling ger rullen och släpper kopplingen :D :kocko

som tur va missa han bilen och "flög" rak igenom gransns staket :tummenupp.
ingen skada skedd men en läxa fick han och bror :D

haha den sista va bra :) fast jag förstår inte varför nöten i den första inte styrde åt andra hållet jag menar.. han vet väl hur man cyklar??

Känner igen den sista.....:rodnar . Körde kompisens gixxer när ett "konstigt" ljud uppkom någonstans bakifrån. Stannade för att se efter,det gör väl alla. Att man sedan hade lite utförsbacke e kanske en annan sak. Drog lite i kedjan vid bakdrevet när jag upptäckte hur kedjan började röra sig :jisses . Resulterade i en tur till Bike för att köpa kopplingshandtag, spegel, blinkers och böja ut växelspaken :rolleyes: .
Det mystiska oljudet var ryggsäckens remmar som slog i där bak någonstans :kocko. Det bästa var ändå när jag berättade det för kompisen eftersom hans pappa hade gjort något liknande fast hemma i garaget en månad innan(han var lite upprörd redan då). Men jag förklarade att alla delar redan var fixade så det gick väl rätt bra, men jag har inte fått låna den igen.

Hahaha, den med KTM:en var för jäkligt kul. Lagen över all jävlighet. :lol

Jag har gjort en typ liknade grej som på sista filmen.. Fast jag stog över hojen o märkte inte att den började rulla..

Haha, känner igen den första. Var dock med en MT5:a när jag var 13. Skulle testa polarens, var för hög och jag körde iväg, och den drog med mig på ngt konstigt sätt, bara gasade på när ja inte ville det =P. Så det blev att fara in i trotoarkanten och lägga sig på sidan (nådde ju inte ner) :huvet Haha, lätt hänt! Hmm lr kanske inte!? :confused:

En kompis till mig lånade min Puch Dakota får många år sen, han hade aldrig kört nåt med motor innan. Körde 5 meter rakt in mot en häck, koppla+fullgas...slutade med att min Puch flög in på grannens gräsmatta varav kompisen hoppade av i luften. Han slog sig inte ens och fick aldrig mer köra mitt raceråk :mad:

hahaha, nog fasen finns det hjältar bland oss! :rofl

Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back