Nyaste spamskittråden #3½!

Status
Ej öppen för fler svar.
Godnatt, ska ju upp och jobba om 5h...

Ha så kul imöra Keso och Kinky!

Då var man tillbaka från Stockholm och tillbaka på jobbet, Yihaa :banana

:rolleyes:

3204554 Visst... :5sure
instämmer...

fan jag försov mig med en timme och nu är det på gränsen till att ja orkar gå, för om jag åker nu, så tar bussen en halvtimme och då är jag framme ca 10.30 (räkna med att jag måste klä på mig med) och då är det bara 1½ timme kvar av lektionen och alla andra har redan börjat med vad vi nu gör, och sen ska det plockas ihop i 20 minuter med så då återstår bara ca 1 timmes ren arbetstid....

Eller så ligger jag kvar i sängen, käkar lunch hemma och sätter mig på bussen typ 12.30 istället.

Vad ska jag göra, beslutsångest :rolleyes:

gooooooooooooood morning!:)

instämmer...

fan jag försov mig med en timme och nu är det på gränsen till att ja orkar gå, för om jag åker nu, så tar bussen en halvtimme och då är jag framme ca 10.30 (räkna med att jag måste klä på mig med) och då är det bara 1½ timme kvar av lektionen och alla andra har redan börjat med vad vi nu gör, och sen ska det plockas ihop i 20 minuter med så då återstår bara ca 1 timmes ren arbetstid....

Eller så ligger jag kvar i sängen, käkar lunch hemma och sätter mig på bussen typ 12.30 istället.

gå upp nu, drick svart kaffe utan socker och ta en raskpromenad kom hem duscha ät gå till skolan!

instämmer...

Jag hade dragit täcket över huvudet o somnat om!

Eller ja, det är så jag känner nu, sen vet jag att jag egentligen hade hoppat upp, slängt på mig kläderna och stuckit dit direkt. :gnissla

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey