Satt och altavista-de efter massa sköna rs250, som jag tycker är världen snyggaste hoj. Men kom att tänka på att jag inte sett någon nyare variant, kanske efter 03 och frammåt, hur ligger det till?
Om de inte görs längre, överlever 250 klassen?
Andra märken som gör 250-hojjar i dagsläget?
Fanns inga på aprilia.com heller.

Om de inte görs längre, överlever 250 klassen?
Andra märken som gör 250-hojjar i dagsläget?
Fanns inga på aprilia.com heller.
