nya ZZR 600

• Thread starter Thread starter Kneedrag
  • Start date Start date
ZZR har inte funnits i Europa på ett tag. Tror det finns till mitten av 90-talet eller liknande. Dock i USA så har de tillverkats vidare. Nu har dem tagit formen, ganska identiskt med ZX-6R 00-02 (USA).

Jag skulle inte ta illa upp. Tycker det är tufft att dem kör vidare på den lyckade konstruktionen. Vänta er inga sånna här i Europa dock.

/a

aLcATRAZ skrev:
ZZR har inte funnits i Europa på ett tag. Tror det finns till mitten av 90-talet eller liknande. Dock i USA så har de tillverkats vidare. Nu har dem tagit formen, ganska identiskt med ZX-6R 00-02 (USA).

Jag skulle inte ta illa upp. Tycker det är tufft att dem kör vidare på den lyckade konstruktionen. Vänta er inga sånna här i Europa dock.

/a

:fakta Gamla modellen finns att köpa kolla www.johansmc.se .
Hoppas den nya kommer till sverige snart :rolleyes:

aLcATRAZ skrev:

/a

:va ZZR 600 fanns så sent som förra året, även här i Sverige. Tycker det är en hoj som rent utseendemässigt har stått emot åren väl även om den inte är särskilt kul att köra när det börjar svänga. Fin motor men klart touringinspirerad.

Lite "guppyvarning" på luftintaget på den "nya" modellen dessutom...

Blue Queen skrev:
Hitta en länk med lite info om Kawasakis nya sport/touring hoj ZZR 600.... Vad tycker ni?? är den snyggful kanske??? :) :D...

Lyktorna ser ut som en mix av FZ6 och V-Strom. :skrämd

Kan inte riktigt uppskatta den typen av design...man är väl omodern.

Back